Dbnet ude af sync
Fra : Svend

Dato : 05-02-09 13:19

Med virkeligheden

Er der nogen der gider at prikke dbnet på skulderen og fortælle dem at
der stadig er problemmer for kunder i dongs område ?

Deres driftstatus siger at problemet er løst.

Men jeg kan ikke komme ud over min gateway 89.239.195.105

Mvh
Svend

Fra : Nicolai Lang

Dato : 05-02-09 21:26

On Thu, 5 Feb 2009 12:18:57 -0800 (PST), Svend <svendeh@gmail.com>
wrote:

>Er der nogen der gider at prikke dbnet på skulderen og fortælle dem at
>der stadig er problemmer for kunder i dongs område ?
>
>Deres driftstatus siger at problemet er løst.

Der har ikke været problemer her i Græsted. Vi er 5 brugere på, så det
bliver opdaget med det samme hvis noget svigter.

Med venlig hilsen
Nicolai

--
http://nicolai.hjorth.com

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 05-02-09 13:43

On 5 Feb., 21:26, Nicolai Lang <nnews0404051...@hjorth.com> wrote:

> Der har ikke været problemer her i Græsted. Vi er 5 brugere på, så det
> bliver opdaget med det samme hvis noget svigter.

Bare lige et sidespørgsmål... Giver dbnet eller andre i dongs
forsygningsområde at dele forbindelse med fx naboer eller andre i en
forening?

Fra : Nicolai Lang

Dato : 05-02-09 21:48

On Thu, 5 Feb 2009 12:43:06 -0800 (PST), Bjarke Hansen
<bjarke_h@hotmail.com> wrote:

>Bare lige et sidespørgsmål... Giver dbnet eller andre i dongs
>forsygningsområde at dele forbindelse med fx naboer eller andre i en
>forening?

Det kan jeg ikke forestille mig de gør.

Men vi er 5 nørder i huset ligenu, med hver vores laptop + 3
stationære i gang :) Sådan er det når der ikke er kvinder i
husstanden.

50/50 mbit, og de kan faktisk levere båndbredden.

Med venlig hilsen
Nicolai

--
http://nicolai.hjorth.com

Fra : Svend

Dato : 05-02-09 22:02

Svend wrote:
> [...]
>
> Deres driftstatus siger at problemet er løst.
>
> Men jeg kan ikke komme ud over min gateway 89.239.195.105

Tak, så er der hul....

--
Svend