Tossede hund..
Fra : ager

Dato : 02-02-09 15:34

Ja og så er det oven i købet Loui, boxerhannen i huset.
de fik absolut friskfangede torsk i går, en hver til Emma og Ebbe, som de
fluks flæskede i sig, og en stor fin en til Loui. Jeg grinede lidt af
Loui`s, fordi den havde sådan et glubsk udtryk i hovedet, hvad jeg ikke har
tænkt over på en fisk før.. men ud til hunden røg den, og Loui skulle til at
gå ombord i krabaten, da han pludselig veg tilbage og stod på en lille
meters afstand og så med afsky på dyret..
Dén skulle han ihvertfald ikke have.. næ nej..Den glor så olmt på mig!!..

Altså! (-;

Mvh. Marie

Fra : Pwh

Dato : 02-02-09 18:14

ager, skrev:
> Dén skulle han ihvertfald ikke have.. næ nej..Den glor så olmt på
> mig!!..

*LOL*

/Jens

Fra : Tove Krieger

Dato : 02-02-09 23:05

In news:gm709d$1ub7$1@newsbin.cybercity.dk,
ager <big@city.dk> typed:
> [...]
> tilbage og stod på en lille meters afstand og så med afsky på dyret..
> Dén skulle han ihvertfald ikke have.. næ nej..Den glor så olmt på

LOL Åh, hvor ville jeg dog gerne have set det. Du må skaffe dig et
overvågningskamera, så du kan klippe alle de sjove situationer ud og dele
dem med os, for sjove situationer har I vist altid mange af.

Der er jo også lige det ved det, at maden ikke plejer at kigge på ham.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : ager

Dato : 03-02-09 06:31

"Tove Krieger" <missminimiv@privat.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> overvågningskamera, så du kan klippe alle de sjove situationer ud og dele
> dem med os, for sjove situationer har I vist altid mange af.

Det må man sige... GG

> Der er jo også lige det ved det, at maden ikke plejer at kigge på ham.

fisk har de nu tit fået hele, men ellers, ,men ellers har du ret.
Men den her havde altså et ret udtalt glubsk udtryk, og munden var også åben
som om den var klar til angreb.. GG..

Mvh. Marie