Bali / Lombok - Tips?
Fra : Nicolai

Dato : 03-02-09 17:53

Turen til Bali er booket

Vil nogen dele guldkorn mht top dive sites evt liveaboard?

Fra : Skipper

Dato : 03-02-09 18:42

Nicolai skrev:
> Turen til Bali er booket
>
> Vil nogen dele guldkorn mht top dive sites evt liveaboard?

Jeg vil også gerne høre en helt masse - skal afsted til september

Fra : KB

Dato : 03-02-09 19:37

Tulamben er helt suveræn. Ved USS Liberty vraget er der masser af liv.

Kenneth

Fra : Ole N.

Dato : 03-02-09 23:22

Hej

Der er mange gode steder på Bali. Der er en ganske udmærket bog som hedder
"diving Bali" på Periplus forlaget.

Tulamben er fint men der er også mange andre steder oppe idet område som er
spændendecalt afhængigt af hvad man er til. Menjangan har fine steder
Lembongan har fine steder

Der er billeder på vores hjemmeside fra 2006 på www.123hjemmeside.dk/oletine

VH
Ole

Fra : Skipper

Dato : 06-02-09 15:03

Ole N. skrev:
> [...]
>
> Tulamben er fint men der er også mange andre steder oppe idet område som er
> spændendecalt afhængigt af hvad man er til. Menjangan har fine steder

Super information - 1000 tak

Fra : Michael Sehested

Dato : 07-02-09 13:50

Nicolai <spam2005@nifo.dk> skrev:
>Turen til Bali er booket
>
>Vil nogen dele guldkorn mht top dive sites evt
liveaboard?

Hej

Sidst nummer af X-Ray magazine har en større
artikkel om netop Bali :
http://www.xray-mag.com/da/Front

--
Michael