Fedt nyt sted
Fra : Rico Secada

Dato : 04-02-09 03:27

Hej alle.

Et nyt forum på internettet går nu ind i kampen imod svindel og dårlig
service. Forummet hedder Forbrugermening.dk, og er et forum, hvor
forbrugerne selv kan oprette sager for og imod virksomheder, som de har
handlet med.

Forbrugermening.dk er ment som et slags online alternativ til TV
programmer som Kontant og Basta, men hvor man selv opretter sin sag.

Hvis du føler dig dårligt behandlet eller direkte oplever svindel, så
kig ind på denne hjemmeside www.forbrugermening.dk

Hilsen Rico

PS.: Jeg faldt over indlægget på PressWire, og selvom det ikke er
relevant for gruppen her, så tror jeg nok, at vi alle kan bruge det.

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 04-02-09 18:07

Rico Secada <coolzone@it.dk> skrev :

>PS.: Jeg faldt over indlægget på PressWire, og selvom det ikke er
>relevant for gruppen her, så tror jeg nok, at vi alle kan bruge det

Håber ikke, at du slog dig.

Det skulle vel aldrig være din egen side?

Lyder typisk som spammerundskyldning.

Hvordan skal man kunne tage en anonym side seriøs?

Ingen information på siden eller andre steder, hvem der står bag
den.
--
Kerim

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 04-02-09 18:41

Rico Secada skriver:

> Hvis du føler dig dårligt behandlet eller direkte oplever svindel, så
> kig ind på denne hjemmeside www.forbrugermening.dk

Da siden allerede er over 2 måneder gammel og næsten ingen indlæg har,
kan jeg godt forstå at i har brug for "rekvalme". Problemet er bare at
du nu er dømt "ude" som spammer og alle dem der læser med her absolut
ikke gider at bruge siden.

Sådan noget skal man tænke godt over, inden man spammer - det giver
gevaldigt bagslag........

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Rico Secada

Dato : 05-02-09 04:37

On Wed, 04 Feb 2009 18:40:55 +0100
"Klaus D. Mikkelsen" <er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote:

> [...]
> ikke gider at bruge siden.
>
> Sådan noget skal man tænke godt over, inden man spammer - det giver

Jeg har intet at gøre med stedet. Jeg har selv oprettet et par indlæg
derinde, og ville blot dele sitet med andre, da jeg synes, at det er en
god idé. Længere er den såmænd ikke.

Fra : Rico Secada

Dato : 05-02-09 04:47

On Wed, 04 Feb 2009 18:06:50 +0100
Kerim Ellentoft <kerim@mail.tele.invalid> wrote:

> Håber ikke, at du slog dig.
>
> Det skulle vel aldrig være din egen side?

Jeg ledte efter et sted, hvor jeg kunne klage, og en google reklame
viste vejen.

Man kan efterhånden ikke give et godt link videre, uden at der straks er
nogen meget overfølsomme personer, der straks skriger SPAAAM.

> Lyder typisk som spammerundskyldning.
>
> Hvordan skal man kunne tage en anonym side seriøs?
>
> Ingen information på siden eller andre steder, hvem der står bag
> den.

Du har nok overset det, men det står under kontakt.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 05-02-09 06:52

Rico Secada skrev:

> Man kan efterhånden ikke give et godt link videre, uden at der straks er
> nogen meget overfølsomme personer, der straks skriger SPAAAM.

Jo, det kan man sagtens, men man kan ikke spamme uden at vi er
nogle stykker der straks råber SPAAAM. Vi har set det for tit.

--
Bertel

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 05-02-09 19:48

Rico Secada <coolzone@it.dk> skrev :

>Du har nok overset det, men det står under kontakt.

Siden ser ud til at være lukket nu, men der var så vidt jeg
husker kun en mailadresse.

På dk-hostmaster og andre lign. steder er ejeren af domænet
anonym.
--
Kerim

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 05-02-09 06:39

Rico Secada skriver:

> Jeg har intet at gøre med stedet. Jeg har selv oprettet et par indlæg
> derinde, og ville blot dele sitet med andre, da jeg synes, at det er en
> god idé. Længere er den såmænd ikke.

Og det er 2 måneder siden du oprettde dig som bruger, men først nu du
fandt ud af, hvor "fedt" det er?

Som Jepser Juul skriver i dk.forbruger:
1) Du poster fra samme Fullrate forbindelse, som en anden med navn Kim
N. Lesmer tidligere har postet fra

2) Kim N. Lesmer bor på en adresse registreret til firmaet Bitcare

3) Den hjemmeside du reklamerer for kører på en server der kalder sig
bitcare.dk

Tilfælde? Nej, vel...

Du er i flere grupper blevet bedt om at stoppe med dit rekvalemgas, træk
dog stikket ud mand, dine krampagtige forsøg gør det kun endnu
værre.....

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 05-02-09 06:50

Rico Secada skriver:

> Jeg har intet at gøre med stedet. Jeg har selv oprettet et par indlæg
> derinde, og ville blot dele sitet med andre, da jeg synes, at det er en
> god idé. Længere er den såmænd ikke.

Du skriver selv at du faldt over det på presswire.

I så fald er det mærkeligt, at din konto[1] på sitet blev oprettet d.
2/12 - 08, da pressemeddelelsen[2] først kom d. 17/12 - 08.

1: http://forbrugermening.dk/forum/profile.php?21,6
2:
http://presswire.dk/til-kamp-imod-svindel-og-d%C3%A5rlig-service-8-27...

Hvis jeg var dig, ville jeg klappe i som en østers.....

Fra : Karsten Andersen

Dato : 05-02-09 07:44

Thu, 05 Feb 2009 06:50:13 +0100, skrev Klaus D. Mikkelsen, på 24
linier, i <498A7E15.BA3FF4D9@du.kan.finde.den>, :

>Hvis jeg var dig, ville jeg klappe i som en østers.....

Forsent
http://www.forbrugermening.dk/

--
MVH Karsten