En lille solstråle
Fra : bettinap

Dato : 30-01-09 09:21

Hej med jer

nøj det er længe siden jeg har været herinde, men jeg tænkte at I sikkert
også godt kan bruge en lille solstråle i det her grå snask af et vejr

som nogen måske kan huske spurgte jeg herinde for et halvt års tid siden, om
nogen ville være interesserede eller kendte nogen der kendte nogen, der
ville overtage en dejlig 1-årig schæferhan der havde fået det forkerte hjem.
Han boede hos en jeg går forbi på Theas gåtur hver dag og hun kunne slet
ikke overskue at håndtere en ivrig og aktiv schæfer oveni alle hendes små
børn og job osv.

Carina sendte mig lidt efter et nummer til flyvevåbnet, som åbenbart bruger
schæfere og tager dem ind helt op til to års alderen.

og her er det så...at jeg igår mødte hende schæferejeren..og fik at vide hun
havde ringet til dem. Theis (altså schæferen) havde været på prøve i 3 uger
og de var helt vilde med ham. Så nu er han blevet flyvepolitihund og har det
fantastisk

hvor det bare varmede mit hjerte og bekræftede mig i, at selvom man ikke kan
redde hele verden, så kan man da i hvert fald hjælpe med en lille bitte
bid..og mange dråber små...

hav en dejlig dag

BettinaP

Fra : Pwh

Dato : 30-01-09 09:58

bettinap, skrev:
> Hej med jer
>
> nøj det er længe siden jeg har været herinde,

Det er også for dårligt Bettina, sikkert Johns skyld

> Carina sendte mig lidt efter et nummer til flyvevåbnet, som åbenbart
> bruger schæfere og tager dem ind helt op til to års alderen.

Påstanden er ellers at gruppen er useriøs og kun ude på at generer folk,
hende Carina må vi vist lige have fat i nakken på så hun ikke ødelægger
vores omdømme

> [...]
> vide hun havde ringet til dem. Theis (altså schæferen) havde været på
> prøve i 3 uger og de var helt vilde med ham. Så nu er han blevet

Lyder godt, tillykke med det

> hvor det bare varmede mit hjerte og bekræftede mig i, at selvom man
> ikke kan redde hele verden, så kan man da i hvert fald hjælpe med en
> lille bitte bid..og mange dråber små...

Historien havde været perfekt hvis det ikke lige var en Schæfer
du havde reddet

> hav en dejlig dag

I lige måde, vi skal ned og gå en tur på dit voldanlæg idag,
det er noget hundene kan bruge

/Jens

Fra : Hm

Dato : 30-01-09 10:12

Bettina, ja det er dejligt at høre om sådan et godt ejerskifte, et som kunne
have endt med en katastrofe for både hund og ejer, endte således med en
solstråle historie.

Igen ser vi vigtigheden af at man finder den rigtige hunderace når man
vælger hund, det er jo også noget du kender til, men Thea fik det jo også
godt hos dig.

Jens, misundelse er en rigtig, rigtig grim ting

Hanne/ som har en schæferhund hvis Jens lige skulle glemme det

Fra : Pwh

Dato : 30-01-09 12:38

Hm, skrev:

> Hanne/ som har en schæferhund hvis Jens lige skulle glemme det

Det ser nok lyset en dag og får en Rotte

/Jens (der dog kun har en Labrat)

Fra : Hm

Dato : 30-01-09 12:48

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i en meddelelse

> Det ser nok lyset en dag og får en Rotte
>
> /Jens (der dog kun har en Labrat)

Ja, jeg så lyset for 20 år siden, og der stod en schæferhund, og det har
lyst lige siden.

Hanne/ som aldrig skal have en Rotte

Fra : Leyna

Dato : 07-02-09 02:00

On Fri, 30 Jan 2009 12:47:54 +0100, "Hm" <mishm8116@gmail.com> wrote:

>Ja, jeg så lyset for 20 år siden, og der stod en schæferhund, og det har
>lyst lige siden.

Hmmmm... Og jeg har Oy. Der er lyset tændt, men der er ingen hjemme!

--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Hm

Dato : 07-02-09 21:08

> Hmmmm... Og jeg har Oy. Der er lyset tændt, men der er ingen hjemme!
>
> --
> Leyna

total energi frås

Hanne/ hvis hun "har mange hjemme"

Fra : ager

Dato : 30-01-09 10:06

"bettinap" <bep@virkerikke.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> uger og de var helt vilde med ham. Så nu er han blevet flyvepolitihund og

Sådan noget kan også få solen frem hos mig.. hvor er det dejligt at høre!.
Og Theis har med garanti det også pragtfuldt, at kunne få lov at bruge sig
selv på den måde, helt optimalt når man er en ivrig brugshund..

tak for det, Bettina!

Mvh. Marie -der er glad for at Bettina er tilbage!

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 30-01-09 11:20

bettinap skrev:

> Theis (altså schæferen) havde været på
> prøve i 3 uger og de var helt vilde med ham. Så nu er han blevet
> flyvepolitihund og har det fantastisk

Dejligt
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : jytte

Dato : 30-01-09 04:31

On 30 Jan., 09:21, "bettinap" <b...@virkerikke.dk> wrote:

> [...]
> og de var helt vilde med ham. Så nu er han blevet flyvepolitihund og har det

Dejligt med en tilbagemelding om hvordan det gik, og hvor er det skønt
at høre at det går/gik ham så godt. Solskinshistorier kan man ikke få
for mange af

Hilsen Jytte M