Hunden med til Norge
Fra : oz3bto

Dato : 29-01-09 14:55

Han er vaccineret i hoved og røv og jeg er efterhånden en fattig mand.. Men
nu er han sku klar til at komme med ud af landet...

Turen går igen til Norge og vi har erfaret at der er mildt sagt pisse koldt
... minus 12-15 grader var ikke usædvanligt i dagtimerne

Nu er Bugsy jo fra nahturens side godt isoleret og vi pelser ham aldrig
helt ibund i vinterhalvåret så der er godt med underuld (Samojede han i god
foderstand)

Hvordan ser man på ham om han er ved at få det for koldt.?
.. Han er jo ikke ligefrem hunden der beder om at være inde når vi andre er
ude

En stor del af tiden vil han være lænket ved en lift.. Liften jeg skal passe
naturlig vis og der er også en lille hytte/kontrol rum dertil som han kan gå
ind i hvis han lyster.. Jeg vil dog stå mest udenfor og hjælpe ungerne med
at komme på liften

Han skal også med ud på langrends ski og efter mit kendskab til ham vil han
ELSKE det

Men hvad men hans poter .. skal de beskyttes på nogen måde ? ..
Mindes at have set slædehunde med sokker på
Det er jo trodsalt en 5-10 km ad gangen ihvertfald og der vil blive brugt en
rigtig træk sele med tilhørende mavebælte og vil tilbringer 3-4 uger der

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 29-01-09 15:03

"oz3bto" <no@in.dk> writes:

> [...]
> rigtig træk sele med tilhørende mavebælte og vil tilbringer 3-4 uger der

Mit bedste råd er at finde den norske eller svenske ækvivalent til
gruppen her og spørge. De må alt andet lige have lidt større erfaring
med den slags. :)

Mvh Trine

Stor brugskunstforretning med fuldt sortiment i de søde Gjøltrolde