Battlefield 2 & 2142 & Voice Over IP - Hvo~
Fra : Lars Skov Jensen

Dato : 30-01-09 19:39

Hejsa

Hvordan får man Voice Over IP til at virke i Battlefield 2 og 2142 ????

Jeg har Linksys WRT54GS og Sound Blaster X-Fi Elite Pro.......
Men er bare total newbie ang. Voice Over IP og ka overhovedet ikke få det
til at virke ...Øvvv Altså....

Hvis nogen har løsningen , så er jeg meget intreseret i at få den....

Mvh.

Lars

Fra : Bjarne K.

Dato : 30-01-09 20:34

"Lars Skov Jensen" <Lars-S-J@Post4.Tele.Dk> wrote in message
> [...]
> til at virke ...Øvvv Altså....
>
> Hvis nogen har løsningen , så er jeg meget intreseret i at få den....

Det er lang tid siden jeg har spillet BF2, men er det ikke bare at enable
voip, og så gå ind på en server der har det enabled.

De fleste bruger dog andre programmer ala Ventrilo. Hvordan de virker ved
jeg dog ikke.

Bjarne K.

Fra : Hagar

Dato : 30-01-09 22:09

"Lars Skov Jensen" <Lars-S-J@Post4.Tele.Dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> til at virke ...Øvvv Altså....
>
> Hvis nogen har løsningen , så er jeg meget intreseret i at få den....

Jeg vil helt klart anbefale dig Teamspeak http://www.teamspeak.com/
Hvis du bruger det andet, så får du en masse totalt forskruede unger der
råber og skriger.

Hagar

Fra : Lars Skov Jensen

Dato : 31-01-09 06:26

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg vil helt klart anbefale dig Teamspeak http://www.teamspeak.com/
> Hvis du bruger det andet, så får du en masse totalt forskruede unger der
> råber og skriger.
>
> Hagar

Hejsa Hager

Hvorfor ska jeg installer det møg program , der ikke engang virker ligesom
det heller ikke gør i Battlefield 2 og 2142 ???? Jeg sku bare ha løsningen
til Voice over IP til spillene Battlefield 2 og 2142 og ikke andet , det sku
for fanden ikke være nødvendigt med det møg program....

Lars

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 31-01-09 08:09

Lars Skov Jensen wrote:

> Hvorfor ska jeg installer det møg program , der ikke engang virker ligesom

Fordi, som Hagar skriver, du slipper for en masse totalt forskuede under
der råber og skriger...

Så med mindre du arbejder i en daginstitution og savner larmen i din
fritid, så bør du nok kigge på et alternativ

Jesper Poulsen

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 01-02-09 17:59

Jesper Poulsen skrev:
> [...]
>
> Så med mindre du arbejder i en daginstitution og savner larmen i din
> fritid, så bør du nok kigge på et alternativ

Som igen også kræver en server, med mindre man har lyst til at sidde og
snakke med sigselv. Desuden kan man mute dem man ikke gidder at høre på
i BF2142 & BF2 eller kicke dem fra ens Squad, er jo ikke 30 mand der kan
sidde og snakke sammen over VOIP i BF2142 & BF2.

Lars prøv at tjek om der er hak ved mic boost i din audio settings i
spillet ellers prøv med en ældre X-FI driver. Vi køre med ældre X-FI
driver på vores PC'ere, da i de nyere driver virker mic'en ikke
ordenligt, hvor mic'en gik død efter et stykke tid. Hvor med en driver
fra omkring 2006 (leveret cd med det ene X-FI kort) virker alt perfekt.

Hygge

[C&B]AngelFire

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 01-02-09 18:26

Dorthe Aagaard Nielsen wrote:

> Som igen også kræver en server, med mindre man har lyst til at sidde og

Som man hoster på sin egen PC.

Jesper Poulsen

Fra : Hagar

Dato : 01-02-09 21:38

> [...]
> hvor mic'en gik død efter et stykke tid. Hvor med en driver fra omkring
> 2006 (leveret cd med det ene X-FI kort) virker alt perfekt.

Jeg har godt nok ikke problemer med min mic og de nye drivere fra X-fi. Jeg
kører så også noget så gammeldags som XP Pro.

Hagar

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 03-02-09 01:30

Hagar skrev:
> Jeg har godt nok ikke problemer med min mic og de nye drivere fra X-fi. Jeg
> kører så også noget så gammeldags som XP Pro.
>
> Hagar

Gør jeg skam også og har problemet på 3 ud af 4 pc'ere, sidste PC har
ikke creative lydkort. Derudover har alle fra clanen med X-FI også
problemet og måtte også gå tilbage til ældre drivers. Fandt det på
creatives support forum, hvor en del andre også havde det problem, hvor
en havde fundet en løsning på problemet og delte hans erfaring ud, men
at gå tilbage til en ældre driver. På vores 4. pc med auzen X-FI virker
alt fint. Har før oplevet det på andre creative lydkort så some live,
audigy, samt audigy 2. Hvor alt virker fint så længe man ikke opdatere
driverne, men bruger dem leveret på Cd'en. Problemet opstår hurtigere
hvis man køre mere end 1 program der bruger voice ex. BF2142 samt vt
eller BF242 samt TS. Ja så pludselig efter måske en ½ - 1 time, ja så
ryger mic'en sig en tur og skal ud og resette alt til default for at få
det til at virke igen alle steder.

Hygge

[C&B]AngelFire

Fra : Hagar

Dato : 05-02-09 02:44

> [...]
> ud og resette alt til default for at få det til at virke igen alle steder.

Nu skal du så høre det bedste, eller.
Som det fremgår at det jeg har skrevet tidligere, så havde jeg ikke
problemer med mit X-Fi kort, og i dag skulle jeg så ud og købe et nyt
headset. Da jeg var godt tilfreds med mit X-Fi kort, så køber man jo
selvfølgelig sådan et par Creative Digital Wireless Gaming Headset 1200
http://dk.europe.creative.com/products/ ... duct=17506 og glad var jeg. Det
blev pakket ud, installeret og det kørte fint, sådan da, for det var en
meget skarp lyd, og mangel på bas, men der var jo en masse software med til
at styre disse lyttelapper. Det der fulgte med på skiven virkede ikke, lige
så snart jeg bare rørte noget i equalizeren, så gik programmet dødt, og
Windows kom med en fejlrapport ! ! ! Jeg prøvede lidt af hvert, men lige
fedt hjalp det. Så satte jeg et program i gang med at finde nye drivere til
mit hardware, et lille genialt program jeg har, og så kom der pokker tage
mig nyt til mit headset, hjem med det og fik det installeret. Nu virker
sliderne på equalizeren, men der sker bare ikke noget i lyden ! ! ! Med de
nye drivere til dem, så er lyden blevet meget bedre, men jeg vil nu stadig
have lov til at justere lidt i det, for det er stadig en noget klinisk lyd
der kommer.
Det skal dog siges, at der er kommet mange fede detaljer med nu med disse
nye, nu kan jeg høre at mine claymore i COD4 rent faktisk bliver aktiveret
med en lille on/off knap i det de er blevet sat, og det har jeg ikke kunnet
høre før, og der er flere andre lyde jeg nu kan høre. Men det bedste er nu
at de er trådløse, og at det virker.

Hagar

Fra : Brian K

Dato : 05-02-09 02:44

"Lars Skov Jensen" <Lars-S-J@Post4.Tele.Dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Hvordan får man Voice Over IP til at virke i Battlefield 2 og 2142 ????

Og du er naturligvis klar over at du:

1. skal joine en squad
2. skal trykke V for at tale (B for at tale med commanderen, hvis du er
Squad leader)

Begge punkter skal være opfyldt.

mvh
brian