Maximum profit ved valutahandel !!
Fra : andreasvibeke@vip.cy~

Dato : 28-01-09 00:29

Hej kære medlemmer.

Jeg har igennem længere tid korresponderet med en fyr der hedder Keith
Long.Han har har været trading agent længe og er en snu ræv indenfor
valutahandel !
Hele setupet er tydeligt og alt information er tilgængeligt.
Det er vigtigt at man har styr på processen og kan se alt hvad der
rører sig.

Han er ikke en hvem som helst ! Han har skrevet nedenstående bog.

http://www.forxprofit.com/book.html

Jeg fandt ham meget troværdig gennem en lang række dialoger, og
besluttede at oprette en konto i Bank of America.Der satte jeg et
større beløb ind 100.000+ og gjorde ham til min Trading Agent i FXCM.
Det er jeg glad for idag !

http://www.fxcm.com/

Han har nu gennem ca 10 handelsdage genereret mig ca 23500 kr !!!
Det er meget imponerende resultater, som man ved at læse på hans
Facebook profil kan få verificeret.

http://www.facebook.com/profile.php?id=805303445&ref=ts

Han opererer med Minilots på 500$ og med fulllots på 5000$ pr. konto.

Ved indskud under 25000$ tager han 25% i fee og over 20% !

Jeg har arrangeret at hans fee trækkes direkte på min bankkonto i USA.

Den RIGTIG fede fidus er at man kun betaler fee hvis der er genereret
mere profit end tidligere trading dag ! Altså kun ved forøget
depotværdi betaler man 25% af profitten for seneste gevinstgivende
handel !
Der er INGEN gebyrer udover hans fortjeneste af dit seneste overskud !

http://www.facebook.com/group.php?gid=6161264795

Skattemæssigt er det for danmarks vedkommende "kun" 33% da det ikke er
aktiehandel men valutahandel,for Sverige ved jeg ikke men det kan kun
være bedre

Jeg er af den mening at vi ikke har set "bunden" i diverse aktieindex
worldwide,og derfor handel med aktier de nærmeste måneder mere high
risk end valuthandel,som foregår på en helt anden måde...
I valuta bliver man ikke overrasket af pludselige dårlige
informationer om ens aktie eller bare en general dårlig stemning..
Valuta lever deres eget liv som man selvfølgelig også skal følge tæt !

Denne investeringsmulighed synes jeg man ska tage seriøs,og vil være
en oplagt strategi at ha.Jeg har nu 2 fronter at arbejde med
aktiehandel og valutahandel,det giver god mening med den spredning !
Håber at dette indspark giver lidt stof til eftertanke !

Jeg vil selvfølgelig være behjælpelig med alle de spørgsmål der måtte
dukke op !

Send en mail til undertegnede på nedenstående forum, hvis I vil vide
mere om oprettelse !!

http://www.facebook.com/inbox/readmessage.php?t=1006013725692&mbox_pos=0#/group.php?gid=24454388459

Eller E-mail : andreasvibeke@vip.cybercity.dk

Ha en god weekend.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 28-01-09 13:25

andreasvibeke@vip.cybercity.dk skrev:

> [...]
> besluttede at oprette en konto i Bank of America.Der satte jeg et
> større beløb ind 100.000+ og gjorde ham til min Trading Agent i FXCM.

Hvis ovenstående er korrekt, så er du en meget modig (læs:
dumdristig) person. Men umiddelbart har jeg nu en mistanke
om, at du ikke har ladet en fremmed kontrollere et så stort
beløb uden sikkerhed af nogen art. Jeg tror nærmere, at du
forsøger at tjene lidt penge på at lade andre "investere" på
denne usikre måde. Hvis der ikke blot er tale om et
pyramidespil.

> http://www.facebook.com/group.php?gid=6161264795

Som henviser til hans hjemmeside:
http://www.forxprofit.com/compare.html
Og teksten på den side minder utroligt meget om den, man
finder på diverse pyramidespilshjemmesider.

> Eller E-mail : andreasvibeke@vip.cybercity.dk

Hvad får du i procent for hver nyoprettet idiot, undskyld:
kunde?

--
Mvh. Kim Ludvigsen
http://kimludvigsen.dk

Fra : kim

Dato : 05-03-09 00:24

JEG TROR IKKE GU NOGEN SINDE HA EJET KR 100000 eller 5ooo , du er en
platugle , PAS PÅ HAM HER - PYRAMIDEHAJ

Fra : Solsikke

Dato : 20-05-09 09:22

Det er jo helt fantastisk. Tænk sig at han kan kigge ind i krystalkuglen.
Det er jo bare alle os andre som er naive og dumme. Du kan være helt rolig
for at du nok skal blive blanket af. Helt af !
Hvis han virkelig var så dygtig var det jo ikke nødvendigt med din penge.
Hvor dum kan man være ??