"dette websted kan beskadige din computer"
Fra : Martin Bak

Dato : 31-01-09 15:51

Ja sådan skriver google under samtlige resultater lige nu, uanset hvad der
søges efter. Hvad foregår der mon?

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : KR

Dato : 31-01-09 16:04

"Martin Bak" skrev
> Ja sådan skriver google under samtlige resultater lige nu, uanset hvad der
> søges efter. Hvad foregår der mon?

Jeg gik selv ind for at se, om andre havde samme problem.
Når jeg søger med Google, står der under ALLE sider:
'Dette websted kan beskadige din computer'
Mon ikke det er Google, der har problemer lige nu?
--
Mvh. KR

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 31-01-09 16:05

Martin Bak skrev:

>Hvad foregår der mon?

google fejl, selv en søgning på google efter google giver det fremragende
resultat.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 31-01-09 16:24

Martin Bak har bragt dette til verden:
> Ja sådan skriver google under samtlige resultater lige nu, uanset hvad der
> søges efter. Hvad foregår der mon?

Ikke her

--
Venligst / Regards
Brian Vestergaard

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 31-01-09 16:49

On Sat, 31 Jan 2009 16:24:06 +0100, Brian Vestergaard
<mail2brianvestergaard@gmail.com> wrote:

> Ikke her

Du var for langsom. Google har løst problemet.

-A
--
http://www.hojmark.org/

Fra : Martin Bak

Dato : 31-01-09 19:15

> Du var for langsom. Google har løst problemet.

Og nu også forklaret og undskyldt:
http://googleblog.blogspot.com/2009/01/this-site-may-harm-your-computer-on.html

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Martin Bak

Dato : 31-01-09 17:30

> Ja sådan skriver google under samtlige resultater lige nu, uanset hvad der
> søges efter. Hvad foregår der mon?

Det har åbenbart været et verdensomspændende problem. På
http://search.twitter.com/search?q=google var der over 100 indlæg i sekundet
da det stod på, men selv nu er der stadig godt gang i den.

--
Martin
www.martinbak.dk/