Dunk dunk
Fra : Bjarne K.

Dato : 28-01-09 11:38

Nogen der ved hvor man kan købe tomme plastik dunke i 5 liter, ala dem der
kommer sprinklervædske i ?

Bjarne K.

Fra : Charlotte

Dato : 28-01-09 13:33

"Bjarne K." <nej@niet.ne> skrev i en meddelelse
> Nogen der ved hvor man kan købe tomme plastik dunke i 5 liter, ala dem der
> [...]
Hmm - måske i en hoppyforr. ligesom Panduro eller en forr. som sælger ting
til øl- og vinfremstilling..........ved der ligger sådan en forr. på
godthåbsgade eller vej........måske jeg kan finde et link.............fandt
et andet et.

http://www.aearctic.dk/group.asp?group=439

/Lotte

Fra : Bjarne K.

Dato : 28-01-09 14:52

"Charlotte" <charlotte_andersen@ofir.dk> wrote in message

> [...]
> til øl- og vinfremstilling..........ved der ligger sådan en forr. på
> godthåbsgade eller vej........måske jeg kan finde et

Jeg burde selvfølgelig have skrevet at det var i det øst-midtjydske jeg var
på udkik, men ideen med at kigge efter en vinfremstillings butik, kan jeg
godt bruge.

Bjarne K.

Fra : GiWeo

Dato : 28-01-09 15:57

Hej

>Jeg burde selvfølgelig have skrevet at det var i det øst-midtjydske jeg var
>på udkik, men ideen med at kigge efter en vinfremstillings butik, kan jeg
>godt bruge.

Alt efter hvad du skal bruge dem til , kan du jo køre ned forbi den
nærmeste tanktstation, og hjælpe dem med at tømme deres beholder med
alle de tomme dunke

Fra : Bjarne K.

Dato : 28-01-09 16:03

"GiWeo" <giweoREMOVE@hotmail.com> wrote in message
> Hej

> Alt efter hvad du skal bruge dem til , kan du jo køre ned forbi den
> nærmeste tanktstation, og hjælpe dem med at tømme deres beholder med
> alle de tomme dunke

Ved ikke om det går, de skal faktisk bruges til midlertidig opbevaring af
noget hjemmelavet vin.

Jeg har en tom sprinklervæske dunk liggende ude i bilen, som jeg vil prøve
at rense i vand, og se om jeg kan få citrus/sprit lugten ud.

Bjarne K.