Andet multimedie
bentjuul 3670
Klippe efter "kroppen"
Fra : Ukendt

Dato : 28-01-09 22:52

Hej.

Jeg har pt. mulighed for at bruge Firefox og Paint.Net.

Er der i disse programmer muligt at "klippe" en person ud af et billede
afgrænset af personens krop og sætte det ind i et andet billede? Jeg kan
ikke helt finde ud af at få klippet efter kroppen, kun klippe en helt
firkant.

mvh
Michael

Fra : Rado

Dato : 29-01-09 02:27

On Wed, 28 Jan 2009 22:52:08 +0100, "Michael Sørensen" <spam - nej
tak> wrote:

> [...]
>afgrænset af personens krop og sætte det ind i et andet billede? Jeg kan
>ikke helt finde ud af at få klippet efter kroppen, kun klippe en helt

Du kan bruge Lassoen i Paint.NET, Magic Wand kan også bruges nogle
gange men resultatet afhænger meget af billedets opbygning.

--
Rado