AutoCad Electrical > LK matriel m.m.
Fra : Brian Vestergaard

Dato : 28-01-09 21:16

Kan man hente materiale bibliotek til AutoCad Electrical, så man får
alle de danske produkter, som feks. LK m.m. ?

--
Venligst / Regards
Brian Vestergaard

Fra : ebbe.bundesen@autode~

Dato : 05-02-09 05:55

On 28 Jan., 21:16, Brian Vestergaard <mail2brianvesterga...@gmail.com>
wrote:
> Kan man hente materiale bibliotek til AutoCad Electrical, så man får
> alle de danske produkter, som feks. LK m.m. ?

> [...]

Hej Brian

Ja det kan man.

Der er flere måder at gøre det på.

1.Hvis er bruger af AutoCAD Electrical (Har en licens)
Så kontakter man det pågældende CadCenter hvor man har købt sin
ACADE og de giver beskeden videre til mig og jeg vil så sørge for at
kunden får oprettet det han ønsker, via en lokalizer der er et program
der automatisk tilføjer alt
vedr. dette produkt og leverandør.

2. Leverandørens oplysninger ligger i en almindelig Access database
fil og der kan man tilføje ekste leverandører hvis man ved hvad man
gør.
Har man til leverandørens produkt knyttet et symbol som man selv
vil lave gemmes de i Feks. (VISTA) C:\Users\Public\Documents\Autodesk
\Acade 2009\Libs\iec61082

Med Venlig Hilsen

Ebbe Bundesen
Technical Solution Engineer, Electrical Industry
Northern Europe

AutodeskAB
Mölndalsvägen24,Box14261
SE-40020Gothenburg