Polka Håndtag !!
Fra : strit

Dato : 27-01-09 19:04

Hej

Jeg har tabt mig lidt de sidste par md, har ikke haft det store problem, men
med en alder på 45 år, sætter det sig de mest trælse steder,

jeg spiser mindre, sundere, går meget, en del på rulleskøjter, lidt løb,

resultatet nærmer sig, men problemer med lidt på maven, er begyndt at tage
en del mave bøjninger, satser på at det kan hjælpe .. men
hvad med siderne omme på ryggen , vist kaldet polka håndtag,, er der nogle
øvelser man kan lave, for at drille det fedt der sidder der

Eller kan jeg evt finde svaret et sted på nettet

Pfh Tak
Kent