Gaaaab
Fra : Pwh

Dato : 27-01-09 22:43

Fra : Ivan Madsen

Dato : 27-01-09 22:52

On Tue, 27 Jan 2009 22:43:01 +0100, "Pwh" <kkkjhh@email.dk> wrote:

nææh, dygtiiiiig!! flotte tænder ))

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 27-01-09 23:46

"Pwh" skrev >

> Gaaaab!

Det var ellers en overspringshandling der vil noget :)

- Peter

Fra : lh

Dato : 28-01-09 08:04

"Peter Lykkegaard" <plykkegaard@gmail.com> skrev i meddelelsen
> "Pwh" skrev >

Og hvis det er en hentydning om at her sker for lidt, så jager I søreme selv
folk væk herfra, i hvert fald nye som prøver at få en fod indenfor. Her
tænker jeg nu sidst på den norske kvinde, som fik en "velkomst" som gør at
det også blev for meget for mig.

lh

Fra : ager

Dato : 28-01-09 09:03

"lh" <mail@mail.tele.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> selv folk væk herfra, i hvert fald nye som prøver at få en fod indenfor.
> Her tænker jeg nu sidst på den norske kvinde, som fik en "velkomst" som

Det er nemlig rigtigt!, de skulle have nogle drag over nakken, skulle de!

Mvh. Marie

Fra : JB

Dato : 28-01-09 09:41

"ager" <big@city.dk> skrev i en meddelelse

> Det er nemlig rigtigt!, de skulle have nogle drag over nakken, skulle de!
>
> Mvh. Marie

De skulle have positiv straf.

Hilsen
Jytte

Fra : Pwh

Dato : 28-01-09 10:19

ager, skrev:

> Det er nemlig rigtigt!, de skulle have nogle drag over nakken, skulle
> de!
> Mvh. Marie

Nemlig, de er nogle slyngler

/Jens

Fra : jopa

Dato : 29-01-09 18:58

"lh" <mail@mail.tele.dk> skrev

> [...]
> selv folk væk herfra, i hvert fald nye som prøver at få en fod indenfor.
> Her tænker jeg nu sidst på den norske kvinde, som fik en "velkomst" som

Ja stakkels hende og dig. Håber sandelig i er kommet over det

--
Mvh. John
http://jp-web.dk

Fra : lh

Dato : 30-01-09 07:35

"jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i meddelelsen
> "lh" <mail@mail.tele.dk> skrev

> Ja stakkels hende og dig. Håber sandelig i er kommet over det
>

> --
> Mvh. John
> http://jp-web.dk

Ja stakkels mig og stakkels hende.... det er så nemt at sidde bag en skærm
og fornærme folk uden at tænke lidt på hvad andre tænker og føler. Der
klages jævnligt over gruppen er død, men nye har ikke lyst til at skrive
mere, når de oplever at få sådan en svada. Jeg erkender det er gået langt
over mine grænser også. Og jeg vil ikke abonnere på hundegruppen her mere.
Der er andre steder der er mere seriøse hvor man kan søge råd og vejledning.
Ha det godt herinde - jer der er tilbage!

lh

Fra : Hm

Dato : 30-01-09 09:04

"lh" <mail@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>hvor man kan søge råd og vejledning.
> Ha det godt herinde - jer der er tilbage!

Jeg syntes det er rigtigt ærgerligt, hvorfor ikke hjælpe med forsat at have
en god gruppe.

Vi var flere som tog Caroy´s spørgsmålet seriøst og prøvede at hjælpe, hvad
med os??

Jeg syntes det er ærgerligt, at fordi der var et par "hanhunde" som lige
skulle markere, så er det det man fokusere på !!!!!!!!!!

At jeg ikke forstår Nordisk er vel ikke en fornærmelse. Trine var sød at
hjælpe med oversættelsen og så fortsatte vi derfra.

Hanne/ som syntes om hanhunde selv om de nogle gange kan være lidt
anstrengende

Fra : Pwh

Dato : 30-01-09 09:29

Hm, skrev:
> "lh" <mail@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg syntes det er rigtigt ærgerligt, hvorfor ikke hjælpe med forsat
> at have en god gruppe.

Det ligger i tiden, nu findes der 7000 hundefora på nettet,
så glider interessen for dette gammeldags koncept i baggrunden.
Så er der så nogle der skal retfærdiggører det overfor sig selv ved at
skælde ud på andre at de skifter, hvorfor ikke bare skifte i tavshed.

> Jeg syntes det er ærgerligt, at fordi der var et par "hanhunde" som
> lige skulle markere, så er det det man fokusere på !!!!!!!!!!

Man skal altså værer lidt hårdhudet for at skrive på Usenet,
ellers er det nok bedre at finde en forum hvor der sidder en Admin.
Her gælder der selvjustits, og det fungerer i det store hele meget godt.

> Hanne/ som syntes om hanhunde selv om de nogle gange kan være lidt
> anstrengende

Gå du nogle år tilbage, der kunne tonen værer hård, det rene vand nu om dage.

Skulle feks John og jeg blive fornærmede over hvad der er blevet skrevet
til/om os, også af hinanden, så var vi da også feset af for længe siden.
Man må lærer at give igen af samme skuffe

/Jens

Fra : Hm

Dato : 30-01-09 10:33

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> til/om os, også af hinanden, så var vi da også feset af for længe siden.
> Man må lærer at give igen af samme skuffe

Kan kun give dig ret.
I nogle grupper er der virkelig nogle uforskammede bruger, de er så grimme i
deres måde hele tiden, hvad de så end får ud af dette.

Det er jo ikke mange dage siden jeg fik et "fur" igen, er det af en "ny"
bruger tager jeg mig ikke så meget af det.

Vi andre kan da sagtens tage nogle voldsomme diskussioner, men jeg syntes
ikke vi bliver personlige på en grim måde.

Hanne/ som både er pivet og sart

Fra : Pwh

Dato : 30-01-09 12:35

Hm, skrev:

> Kan kun give dig ret.
> I nogle grupper er der virkelig nogle uforskammede bruger, de er så
> grimme i deres måde hele tiden, hvad de så end får ud af dette.

Dem synes jeg netop denne gruppe har været god til at fryse ud.

> Vi andre kan da sagtens tage nogle voldsomme diskussioner, men jeg
> syntes ikke vi bliver personlige på en grim måde.

Der går min grænse også, at man ikke skal blive personlig.
Man må holde sig til at debaterer holdninger og ikke personlighed.

> Hanne/ som både er pivet og sart

Det skal vi nok få pillet af dig

/Jens (der altid er sød og føjelig)

Fra : Hm

Dato : 30-01-09 12:45

> Dem synes jeg netop denne gruppe har været god til at fryse ud.

jep, nemlig.

> Det skal vi nok få pillet af dig

Håber jeg ikke - har holdt stand i mere end 4 år

> /Jens (der altid er sød og føjelig)

Puha, det var godt jeg blev helt nervøs.

Hanne/ som bare ønsker en god/fredelig gruppe

Fra : jopa

Dato : 30-01-09 13:51

"Hm" <mishm8116@gmail.com> skrev
> Jeg syntes det er ærgerligt, at fordi der var et par "hanhunde" som lige
> skulle markere, så er det det man fokusere på !!!!!!!!!!

Først:
Ingen har generet nogen.
Dernæst:
Skulle jeg blive mopset over de utallige gange jeg er blevet svinet til
herinde, med bla lovning af røvfuld med mere så var jeg da forduftet for
lang tid siden.

Kan kun smile af indlæg som dine og hende der fordufter.
Usenet er ikke et chat sted hvor man samler på rygklappere.
Desuden blev vedkommende Nordkvinde da ikke ubehøvlet behandlet.
Hun spurgte dumt om vi Danskere alle opdragede vores hunde sådan ????
Det var det jeg blev mopset over
Hun ved da udemærket at sådan er alle Danskere ikke ligeså med Svenskere og
Nordmænd.
Næ kan man ikke tåle tonen så fis da af for min skyld.

--
Mvh. John

http://web-graphic.dk

Fra : Hm

Dato : 30-01-09 13:56

"jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i en meddelelse
> "Hm" <mishm8116@gmail.com> skrev

> Kan kun smile af indlæg som dine og hende der fordufter.

det var dejligt, der er heller ingen grund til at græde.

Hanne

Fra : jopa

Dato : 30-01-09 14:01

"Hm" <mishm8116@gmail.com> skrev

Fatter ikke du syntes det var synd for hende.
Det var da nærmest hende der var uforskammet når hun smider et sådant
spørgsmål ind:
Er alle Danskere sådan osv.
Er man så uintelligent at man i det hele taget skriver noget sådant
fortjener man ikke support

Vedr Dansk humor så kan du vel ikke seriøst mene at vi skal underkaste os
den Norske, for de har sgu ingen

--
Mvh. John

http://web-graphic.dk

Fra : Hm

Dato : 30-01-09 17:24

> [...]
> spørgsmål ind:
> Er alle Danskere sådan osv.
> Er man så uintelligent at man i det hele taget skriver noget sådant

hej, John nu mener jeg faktisk ikke jeg på noget tidspunkt har skrevet det
var synd for hende, det er jo hendes egen beslutning.

Hun valgte åbenbart - som visse andre - at fokusere på din og Jens´s
kommentarer, og ikke på os andre, som tog hende alvorligt.

Jeg tog jer faktisk i forsvar, selvom jeg syntes i var lidt hårde i jeres
svar.

Hanne/ som stadig syntes i var lidt uretfærdige

.

Fra : jopa

Dato : 30-01-09 17:32

"Hm" <mishm8116@gmail.com> skrev

> Hanne/ som stadig syntes i var lidt uretfærdige

Så læs hendes indlæg igen og bemærk hvad det er hun skriver

Kan man ikke modtage kritik er det ikke nyhedsgrupperne man skal deltage i.
De er kendt som et barsk sted, og denne gruppe er faktisk stueren i forhold
til mange andre jeg deltager i.

--
Mvh. John

http://web-graphic.dk

Fra : Hm

Dato : 30-01-09 19:30

> [...]
> i.
> De er kendt som et barsk sted, og denne gruppe er faktisk stueren i

Det kan jeg kun være enig i - her syntes jeg også, der for det meste er
fredeligt - og det er rigtigt at tonen her, er vand ved siden af hvordan
den er i mange andre grupper, derfor er jeg også mest her, i andre grupper
er der medlemmer som er så "grimme" at jeg ikke fatter hvorfor.

Hanne/ som syntes vi godt kan være rare

Fra : Pwh

Dato : 30-01-09 18:07

Hm, skrev:

> Hanne/ som stadig syntes i var lidt uretfærdige

Har læst tråden igennem igen, kan ikke se noget sted
at jeg var uretfærdig. jeg pjattede lidt, men satte da pænt
en smiley på.

Tror simpelthen at den kære nordmand fik det hele
rodet sammen og valgte at værer negativ, fred med det

/Jens (som forbeholder sig retten til at lave sjov)

Fra : Hm

Dato : 30-01-09 19:34

> jeg pjattede lidt, men satte da pænt
> en smiley på.
>
> Tror simpelthen at den kære nordmand fik det hele
> rodet sammen og valgte at værer negativ, fred med det

Ja, det var nok en lidt overilet beslutning, og som du skriver fred være med
det, vi må videre.

> /Jens (som forbeholder sig retten til at lave sjov)

Og det tror jeg heller ingen vil undvære.

Hanne/ som ikke er sjov, kun pivet og sart -:)

Fra : Pwh

Dato : 30-01-09 14:35

Hm, skrev:

> det var dejligt, der er heller ingen grund til at græde.

Når John nu har så let til tårer

/Jens

Fra : Hm

Dato : 30-01-09 17:27

> Når John nu har så let til tårer
>
> /Jens

Ja, jeg syntes også det var virkeligt flot

Hanne/ som både er pivet og sart

Fra : Pwh

Dato : 30-01-09 18:09

Hm, skrev:

> Ja, jeg syntes også det var virkeligt flot
>
> Hanne/ som både er pivet og sart

Sådan er Schæferejere jo

/Jens

Fra : jopa

Dato : 30-01-09 21:35

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev

> Når John nu har så let til tårer

Jeg græd meget den gang et fjols som forøvrigt stadig skriver herinde ville
komme forbi og stene min hund.
Eller den gang en anden ville sende nogen personer over for at "besøge" mig.
Jeg gav dem dog adressen herinde, men de kom aldrig.
Det har jeg grædt meget over

--
Mvh. John

http://web-graphic.dk

Fra : Hm

Dato : 30-01-09 21:52

> [...]
> mig.
> Jeg gav dem dog adressen herinde, men de kom aldrig.

( Det kan jeg faktisk ikke huske )

Jeg forstår det godt, når du sidder der alene og ensom - endelig vil der
komme besøg - ingen kommer og kaffen må smides ud

Hanne/ som syntes det var synd for John

Fra : jopa

Dato : 30-01-09 22:01

"Hm" <mishm8116@gmail.com> skrev

> ( Det kan jeg faktisk ikke huske )

Det ligger et par år tilbage
Bla en der hed Punish

> Jeg forstår det godt, når du sidder der alene og ensom - endelig vil der
> komme besøg - ingen kommer og kaffen må smides ud

Nu har jeg jo Milo og sidst men ikke mindst konen så det går nok.
Jeg har da masser af gange fået skæld ud herinde, og det er jo det sjove ved
at deltage bla.

ps jeg skider da på om folk kan lide min stil så længe Jens kan

--
Mvh. John

http://web-graphic.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 30-01-09 22:21

In news:49836aa6$0$90273$14726298@news.sunsite.dk,
jopa <admin@jp-web.invalid> typed:
> [...]
> sjove ved at deltage bla.
>
> ps jeg skider da på om folk kan lide min stil så længe Jens kan

Nåååååh, det kan jeg da osse', men det er jo nok fordi man kender dig
efterhånden, og så har du jo lige min yndlingsrace hund.

Jeg har lige fået en printer med scanner, så jeg må se at få fundet nogle
billeder af Asia som jeg kan sende. Det er jo efterhånden mange år siden hun
eksisterede, men glemt bliver hun aldrig.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : jopa

Dato : 30-01-09 22:31

"Tove Krieger" <missminimiv@privat.dk> skrev

> Nåååååh, det kan jeg da osse', men det er jo nok fordi man kender dig
> efterhånden, og så har du jo lige min yndlingsrace hund.

Sorry jeg glemte dig Tove. Ved da godt at du elsker mig

> Jeg har lige fået en printer med scanner, så jeg må se at få fundet nogle
> billeder af Asia som jeg kan sende. Det er jo efterhånden mange år siden
> hun eksisterede, men glemt bliver hun aldrig.

Nej dem glemmer man jo aldrig.
Lad os da bare se lidt billeder
Kan da også huske mine forskellige og somme tider tænke på sjove episoder.
Der er jo ikke 2 der er ens hverken fysisk eller psykisk.

--
Mvh. John

http://web-graphic.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 06-02-09 21:53

In news:49837195$0$90269$14726298@news.sunsite.dk,
> [...]

> Kan da også huske mine forskellige og somme tider tænke på sjove
> episoder. Der er jo ikke 2 der er ens hverken fysisk eller psykisk.

Hej igen John.

Jeg lånte nogle billeder af Asia hos min yngste datter, og fik dem scannet
ind.

De er ikke særligt gode da de jo er mange år gamle, og digitalkameraer var
ligesom ikke på mode dengang, men man kan da se hvad de forestiller. Den
lille sorte killing var hendes allerbedste ven sammen med min datters boxer
Bobber.

http://picasaweb.google.dk/minimis33/Asia?authkey=nQBAvcrl8kM&feat=directlink

Jeg havde et par billeder mere, men jeg har store problemer når jeg skal
uploade til Picasaweb for øjeblikket.

Fra : jopa

Dato : 07-02-09 11:44

"Tove Krieger" <missminimiv@privat.dk> skrev

> Hej igen John.
>
> Jeg lånte nogle billeder af Asia hos min yngste datter, og fik dem scannet
> ind.

Hejs Tove.
Hun ser fin og rar ud kan da godt forstå du tænker på hende.
Hun ser rimelig stor ud, men det er selvfølgelig højavl.

Rart at have nogen gode minder

--
Mvh. John
http://web-graphic.dk

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 07-02-09 11:47

"Tove Krieger" <missminimiv@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> Jeg havde et par billeder mere, men jeg har store problemer når jeg skal

hej Tove
hvor ser hun godt ud, en stor flot schæfer med en smuk lige ryglinie.
Jeg kan godt forstå, at du stadig savner hende.

mvh Anelise

Fra : Tove Krieger

Dato : 07-02-09 12:02

In news:498d66c2$0$15884$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk,
A. S. Nielsen <nilleFJERNDETTE@jubii.dk> typed:
> [...]
> hvor ser hun godt ud, en stor flot schæfer med en smuk lige ryglinie.
> Jeg kan godt forstå, at du stadig savner hende.

Jo tak. Vi savner hende allesammen og taler tit om hende, men vi havde jo
den lykke at have hende i 16 år, og det er vist ikke så tit at de store
hunde bliver så gamle. Hun gav os mange gode minder.

Fra : jopa

Dato : 07-02-09 12:07

"A. S. Nielsen" <nilleFJERNDETTE@jubii.dk> skrev

> hvor ser hun godt ud, en stor flot schæfer med en smuk lige ryglinie.

Se det er en af forskellene på tidligere og nutidige og det er så smag og
behag.
Standarten for dagens ryglinie er nok ca sådan som mins:
http://jp-web.dk/?page_id=106

--
Mvh. John

http://web-graphic.dk

Fra : Pwh

Dato : 07-02-09 13:13

jopa, skrev:
> [...]
> smag og behag.
> Standarten for dagens ryglinie er nok ca sådan som mins:

Jeg er ikke meget for al det Schæfersnak i MIN tråd

/Jens

Fra : jopa

Dato : 07-02-09 13:20

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev

> Jeg er ikke meget for al det Schæfersnak i MIN tråd

Troede du kunne multitaske, altså snakke om vigtige ting og schæfere
samtidig.

Jeg kan:
- se tv og prutte på samme tid
- køre bil og fløjte efter flotte kvinder
- sove og snorke på samme tid
- deltage i julefrokost og glemme jeg er gift.

--
Mvh. John
http://web-graphic.dk

Fra : Pwh

Dato : 07-02-09 13:26

jopa, skrev:
> "Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev

> Troede du kunne multitaske, altså snakke om vigtige ting og schæfere
> samtidig.

Skal det forståes som at du mener der er vigtige ting,
og så er der Schæfere som ikke er vigtige

/Jens

Fra : jopa

Dato : 07-02-09 13:39

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev

> Skal det forståes som at du mener der er vigtige ting,
> og så er der Schæfere som ikke er vigtige

Jeps

--
Mvh. John

http://web-graphic.dk

Fra : ager

Dato : 08-02-09 10:42

> [...]
> - køre bil og fløjte efter flotte kvinder
> - sove og snorke på samme tid
> - deltage i julefrokost og glemme jeg er gift.

ORV... du er sørme dygtig, John! ((-;

Mvh. Marie

Fra : Hm

Dato : 30-01-09 23:14

"jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i en meddelelse
> "Hm" <mishm8116@gmail.com> skrev
>

> Nu har jeg jo Milo og sidst men ikke mindst konen så det går nok.

Håber du så mine (det var en til Milo og en til konen)

> Bla en der hed Punish

hed han ikke et par ord mere, for så kan jeg godt huske ham

Hanne/ som vil gå i seng hvis ikke hunden fylder det hele

Fra : Pwh

Dato : 31-01-09 08:32

jopa, skrev:

> ps jeg skider da på om folk kan lide min stil så længe Jens kan

Jeg er jo din største fan, så længe det er de andre du sviner til

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 07-02-09 01:46

On Fri, 30 Jan 2009 22:01:28 +0100, "jopa" <admin@jp-web.invalid>
wrote:

>ps jeg skider da på om folk kan lide min stil så længe Jens kan

Det kan han heller ikke. Han faker.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk