Summasummarum problem
Fra : Kent Wigman

Dato : 26-01-09 16:52

Hej NG

Jeg har et problem når jeg bogføre i kassekladden, så når jeg lukker
programmet og starter det igen står posteringerne der igen,
det er jo ikke særligt smart, hvis man tror man har glemt at bogføre sidst
man have programmet åbnet
så kan det er jo ske at man bogføre det samme 2 gange
Jeg køre Vista nu, der var ikke nogle problemer da jeg kørte XP
Kan det være problemet eller er det noget helt andet ?

Mvh
Kent Wigman

Fra : Allan Soerensen

Dato : 26-01-09 17:41

"Kent Wigman" <wigman@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg køre Vista nu, der var ikke nogle problemer da jeg kørte XP
> Kan det være problemet eller er det noget helt andet ?

Hvilken version af Summarum bruger du?
Det er kun version 3, der virker under Vista. Version 1 og 2 kan ikke bruges
på Vista.

"Windows Vista introducerer bl.a. nye krav til datahåndteringen med henblik
på at skabe øget sikkerhed, som kan give problemer med afvikling af
SummaSummarum"

Dit problem lyder lidt i den retning.

Fra : Kent Wigman

Dato : 26-01-09 19:14

Hej
Jeg har version enterprise
vil det så sige at man skal hen at købe en ny version eller kan man få den
opdateret gratis
mvh Kent

Fra : Ukendt

Dato : 26-01-09 22:23

> [...]
> Jeg har version enterprise
> vil det så sige at man skal hen at købe en ny version eller kan man få den

Enterprise findes både i version 2 og 3. Du skal have version 3 for at køre
Summa på Vista.
Du skal betale for opgraderingen. Du kan se priser på opgraderingen på
www.summasummarum.dk

/karsten

Fra : Allan Soerensen

Dato : 27-01-09 09:32

> [...]
> Jeg har version enterprise
> vil det så sige at man skal hen at købe en ny version eller kan man få den

Enterprise findes som Karsten nævner i både version 2 og 3.
Kik under "Hjælp" => "Om.."

Der skal stå "Version 3" ellers kan programmet ikke bruges under Vista, og
skal opdateres.