dropdown menu åbne i anden side
Fra : HSLK

Dato : 27-01-09 15:38

Hejsa

Jeg er ikke den store programør men det er lykkedes mig at få bikset
denne her sammen http://www.dck.dk/test/dropdown.htm men jeg akn ikke
hitte ud af hvordan jeg får den til at håbe i en anden side nogle der
kan hjælpe ???

knus Henriette.

Fra : Ukendt

Dato : 27-01-09 21:04

"HSLK" <bankehytten@yahoo.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> http://www.dck.dk/test/dropdown.htm men jeg akn ikke hitte
> ud af hvordan jeg får den til at håbe i en anden side nogle

Ved ikke hvad du mener - jeg kan ikke se at det pågældende
kan laves direkte i FP- så måske vil du få bedre hjælp hvis du
henvender dig til en anden gruppe, fx dk.webdesign.internet
eller tilsvarende?

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 27-01-09 22:38

"HSLK" skrev:

> [...]
> denne her sammen http://www.dck.dk/test/dropdown.htm men jeg akn ikke
> hitte ud af hvordan jeg får den til at håbe i en anden side nogle der

Heller ikke jeg er helt sikker på, hvad du mener. Men når jeg klikker på
et af emner i de forskellige dropdown-menuer, så åbner den pågældende
side sig i en ny side - og altså ikke i den som kun består af én linje
med de seks blå ruder.

> knus Henriette.

Knus? Jo, tak da.

--
Jørgen Grandt

Fra : HSLK

Dato : 28-01-09 08:00

Hejsa

jeg har løst problemet

Den er lavet i sharepoint designer som er afløseren for FP.

knus Henriette.

Fra : Ukendt

Dato : 28-01-09 16:58

> Hejsa
>
> jeg har løst problemet
>
> Den er lavet i sharepoint designer som er afløseren for FP.
>
> knus Henriette.

Glimrende - hvad var prisen -og er det en dansk version?

Fra : HSLK

Dato : 28-01-09 19:13

Hejsa

> Glimrende - hvad var prisen -og er det en dansk version?

Ja den findes på dansk man kan vist stadig hente en prøve version hos
microsoft. Jeg kender ikke prisen da jeg ikke selv har købt det, en
anden har købt det til mig. jeg er gald for programmet det er nemt at
have med at gøre dog syntes jeg word art mangle rmen jeg overlever
uden, det lære jeg nok også mere af

knus henriette.

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 28-01-09 21:36

"HSLK" skrev bl.a.:

> dog syntes jeg word art mangle rmen jeg overlever
> uden, det lære jeg nok også mere af

Hvad er word art? En facilitet i FrontPage og/eller i Word eller noget
helt tredje?

> knus henriette.

Ja, ja, skal nok!

--
Jørgen Grandt

Fra : Ukendt

Dato : 28-01-09 22:16

"Jørgen Grandt" <UnstableOn@Cable.dk> skrev i meddelelsen

> Hvad er word art? En facilitet i FrontPage og/eller i Word
> eller noget helt tredje?

> Ja, ja, skal nok!

WordArt betyder at man kan skrive en tekst og få den til at
dreje, gå fra oven og ned, ændre farve m.v. Den funktion
findes i Word (i de fleste af de Word-versioner jeg kender
til).

Fra : News-from me

Dato : 01-02-09 20:53

"HSLK" <bankehytten@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> denne her sammen http://www.dck.dk/test/dropdown.htm men jeg akn ikke
> hitte ud af hvordan jeg får den til at håbe i en anden side nogle der

Skøn amatørside i har

> knus Henriette.

Jamen også knus til dig