GTA 4 fejl
Fra : Poul Johannsen

Dato : 25-01-09 23:09

Hej

Får denne fejl, når jeg starter spillet op :

GTA IV FATAL ERROR: Unable to create depth render target - Please re-install
DirectX and/or install the latest video card driver.

Jeg kører Vista 64 bit Home Premium og har et Geforce 8800GTS 512 og driver
181.22 Whql.

Rockstar er kommet med 2 fejlrettelser men mit problem er stadig ikke løst.
Hvorfor?
Jeg vil gerne spiller spillet men rockstar er vel pisse ligeglade med det.

Se billedet i dk.binaer

Mvh Poul

Fra : Mikael Schøler

Dato : 26-01-09 05:31

On 25 Jan., 23:08, "Poul Johannsen" <pou...@gmail.com> wrote:
> [...]
> Hvorfor?
> Jeg vil gerne spiller spillet men rockstar er vel pisse ligeglade med det..

Har du prøvet at opdatere DirectX?

Fra : Kenneth

Dato : 26-01-09 14:36

Poul Johannsen wrote:
> [...]
> stadig ikke løst. Hvorfor?
> Jeg vil gerne spiller spillet men rockstar er vel pisse

Jeg har kigget lidt omkring og der er mange der får den fejl.
Jeg har set en der har løst det. Det havde noget at gøre med
"Games for Windows Live"

Her er hvad han har skrevet:

"I had this problem too. I just uninstalled the game and the
two Game for Windows Live components, rebooted and reinstalled.

I got the error from when i was prompted to update my
Games for Windows Live software from the in-game menu.
After i restarted i got that message as soon as the logo showed.
So i unistalled the game and Games for Windows Live software.
I went to the microsft site and got latest version of
Games for Windows Live and installed it before installing
game again and had no problems since."

Jeg ved så ikke om det kan hjælpe dig..

Med Venlig Hilsen / With Best Regards
Kenneth Iversen

Fra : Poul Johannsen

Dato : 26-01-09 16:58

Hej

Det vil jeg prøve. Vender tilbage, hvis det virker.

Mvh Poul

Fra : Kenneth

Dato : 27-01-09 13:49

Poul Johannsen wrote:
> Hej
>
> Det vil jeg prøve. Vender tilbage, hvis det virker.

Du vender vel også tilbage hvis det ikke virker?

Fra : Poul Johannsen

Dato : 27-01-09 15:42

Hej

> Du vender vel også tilbage hvis det ikke virker?

Naturligvis. Lige nu har jeg afinstalleret spillet helt. Men venter lidt med
at installere igen.
Dette spil er godt nok det støreste fiasko jeg har oplevet. Skal snart igang
med at installere det for tredje gang.
2 gange har jeg forsøgt på at få det til at virker uden held og første spil
med problemer.
Får jeg det ikke til at virker tredje gang er det slut med GTA for min side.

Mvh Poul

Fra : Brian K

Dato : 13-03-09 14:41

"Poul Johannsen" <pouljo@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> spil med problemer.
> Får jeg det ikke til at virker tredje gang er det slut med GTA for min

Virker fint på mine 4 PCere (XP)

Kender 9 andre personer som har installeret uden problemer - fedt spil
iøvrigt!

mvh
brian

Fra : Brian K

Dato : 13-03-09 14:48

> GTA IV FATAL ERROR: Unable to create depth render target - Please
> re-install DirectX and/or install the latest video card driver.

TEXP70 Error Unable to create depth render target - Please re-install
DirectX and/or install the latest video card driver.

http://www.gamingnewslink.com/2008/12/04/fixing-gta-iv-pc-errors-crashes-install-problems-and-freezes/

mvh
brian