Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Dollars kurs?....
Fra : magnus@arnason.dk

Dato : 26-01-09 07:56

Jeg står og skal til USA og skal da bruge nogle $ men har ikke
erfaringer med hvornår den er høj og lav.

Men nu er der 2 måneder til jeg skal afsted og skal bruge ca. $2000
derfor skal jeg købe dem nu til en kurs ca. 5,7 eller tror nogen af
jer med erfaringer på pengemarkedet at den vil falde de næste to
måneder.

Hvis bare jeg havde købt i sommer der var den jo 4,5 men sådan er der
så meget.

/Magnus

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 26-01-09 20:17

<magnus@arnason.dk> wrote in message
> Jeg står og skal til USA og skal da bruge nogle $ men har ikke
> erfaringer med hvornår den er høj og lav.

Der er ikke nogen faste sæsonudsving i dollarkursen, så den kan lige så godt
gå op som ned.

Fra : Ivar

Dato : 26-01-09 22:09

magnus@arnason.dk skrev:

> men har ikke
> erfaringer med hvornår den er høj og lav.

Det er ingen der ved. Køb dine dollar, hvor de er billige, den
dag du køber. Altså se hvem der sælger med mindst gebyr, og med
mindst forskel mellem køb og salg.

Ivar Magnusson

--
Træt af Outlook Express?