Vil lige vise jer det her :-)
Fra : Ladyinred

Dato : 26-01-09 15:04

Fandt lige et billede frem fra dengang vi lige havde hentet Sesse pigen, hun
er allerede i gang med at kigge på legesagerne mens 'drengene' holder øje
med hvad det nu er for en lille størrelse

http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_showpic.php?picowner=Birgit&picnumber=11025

--
Mange hilsner
Birgit

Fra : Stig Johansen

Dato : 26-01-09 15:14

Ladyinred wrote:

> [...]
> øje
> med hvad det nu er for en lille størrelse

Hehe, man kan næsten forestille sig hvad de 2 tænker:
"Æv - hvornår er det min tur til at lege"

Stig Johansen

Fra : Heidi, Miver, Mulle ~

Dato : 27-01-09 21:03

> http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_showpic.php?picowner=Birgit&picnumber=11025
>
> --
> Mange hilsner
> Birgit

Hej Birgit

Super-super dejligt billede, jeg synes nu de to ser ud til at tænke "hwa'
dælen er det nu for én, hvor kom den liiiiiiiiiiiiiiiiige fra?"

Send det ind til Inges Kattehjem, de har en fotokonkurrence :)

--
Venlig hilsen Heidi, Miver, Mulle og Bajse-Lejses mor

Fra : Ladyinred

Dato : 28-01-09 09:42

> [...]
>

> --
> Venlig hilsen Heidi, Miver, Mulle og Bajse-Lejses mor

Hej Heidi

Tak Ja det var som om 'drengene' ikke lige kunne finde ud af om det var
et nyt stykke legetøj eller hva' der nu var kommet ind ad døren og som også
går på kattebakken *GG*
De blev rigtig gode venner efter hun var blevet 'studeret' grundigt

Tak for tippet til fotokonkurrencen
--
Mange hilsner
Birgit

Fra : Klaus G.

Dato : 27-01-09 23:12

> http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_showpic.php?picowner=Birgit&picnumber=11025
lol, de ligner seriøst nogen der er ved at planlægge hvordan de hurtigst
muligt kan få hende ned med nakken :)

--
Klaus G. // Seth-Enoch // SukkerFri
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Ladyinred

Dato : 28-01-09 09:44

> lol, de ligner seriøst nogen der er ved at planlægge hvordan de hurtigst
> [...]

He he - ja men det lykkedes dem ikke hun er en sej lille 'dame' vores
Sesse
Hun kan godt sige fra , selv fra sådan et par store bamser

Mange hilsner
Birgit

Fra : Tove Krieger

Dato : 28-01-09 13:12

In news:49801ada$0$56774$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Ladyinred <Ladyiinred@gmail.com> typed:

> [...]
> vores Sesse
> Hun kan godt sige fra , selv fra sådan et par store bamser

Jeg synes at de mere ligner et par Don Juan'er der lige har fået øje på en
lækker lille "steg". Hvilken hankat kan stå for så smuk en lille missepige.

Som Heidi foreslår er det en god ide' at sende billedet til en
fotokonkurrence. Det er et helt oplagt vinderbillede, netop fordi drengenes
udtryk kan tolkes på så mange måder.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Ladyinred

Dato : 28-01-09 13:53

> [...]
> fotokonkurrence. Det er et helt oplagt vinderbillede, netop fordi
> drengenes udtryk kan tolkes på så mange måder.

Hej Tove.....
Jeg tror også det er sådan de tænker
De elsker den lille pige så meget at de nærmest kommer op og slås for at få
lov at vaske hende *GG*

Jeg har sendt billedet så må vi se om de kan bruge det på Inges kattehjem

--
Mange hilsner
Birgit