Spookie - eller - Halloween katten.
Fra : Stig Johansen

Dato : 26-01-09 15:01

Hej alle.

Det er ikke altid ting går som ting går.

Jeg var lidt ude efter et billede, hvor Twix ligger på lur efter noget
legetøj.

Kameraet syntes ikke der var lys nok, så blitzen måttes fyres af, så i
stedet fik jeg denne her spookie-guy i kassen:
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_showpic.php?picowner=Twix&picnumber=11024

Oqg nej - han har ikke fået duracell til middag

Stig Johansen

Fra : Ladyinred

Dato : 26-01-09 15:07

> [...]
> http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_showpic.php?picowner=Twix&picnumber=11024
>
> Oqg nej - han har ikke fået duracell til middag

Ha ha... skægt billede du der har fanget af din Twix
--
Mange hilsner
Birgit

Fra : battlefields

Dato : 26-01-09 19:23

"Stig Johansen" <wopr.dk@gmaill.com> skrev i en meddelelse
> [...]
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_showpic.php?picowner=Twix&picnumber=11024

> Oqg nej - han har ikke fået duracell til middag

Hej
Det minder mig om i aftes, hvor en af kattene (siamesere) lå på mit skød,
pludselig begyndte den at knurre!
Det viste sig, at den var blevet bange for en af hundene (labradors), der lå
og kiggede ind i stuen ude fra den mørke gang. Derved blev hundens øjne
selvlysende, og skræmte åbenbart katten.
Hilsen Vibeke
www.battlefields.dk

Fra : Therese

Dato : 26-01-09 23:14

> [...]
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_showpic.php?picowner=Twix&picnumber=11024

> Oqg nej - han har ikke fået duracell til middag

Hej
Hold da op et billede du fik der....

Det ligner en spøgelses kat :)

Med venlig hilsen
Therese
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Tove Krieger

Dato : 27-01-09 11:50

In news:497dc247$0$90262$14726298@news.sunsite.dk,
Stig Johansen <wopr.dk@gmaill.com> typed:
> [...]
> http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_showpic.php?picowner=Twix&picnumber=11024
>
> Oqg nej - han har ikke fået duracell til middag

Herligt billede. Jeg tror nok også at jeg lige ville synke en ekstra gang,
hvis jeg så sådan et "spøgelse".

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Stig Johansen

Dato : 27-01-09 16:09

Tove Krieger wrote:

> Herligt billede. Jeg tror nok også at jeg lige ville synke en ekstra gang,
> hvis jeg så sådan et "spøgelse".

Jeg gloede også noget, da jeg så resultatet.
For det menneskelige øje syntes jeg det var 'lyst nok'.
Kameraet - derimod - ( det er så'n tænd-og-klik ) syntes der skulle blitz
på.

Jeg vil gætte på, at den der 'røde stråle' tilfældigvis har ramt(fokuseret)
øjnene, og mørklagt resten.

Det er taget ca. midt på dagen, så jeg fatter ikke rigtig hvordan, og
hvorfor, det skulle blive sådan - med mindre der virkelig er tale om et
spøgelse

Stig Johansen