Navneserver forsøger at installere certifi~
Fra : jens.maaloev@live.dk

Dato : 25-01-09 02:15

Jeg har for nylig skiftet til OpenDNS som navneservere, og det
fungerer storartet. Men stor var min overraskelse, da jeg prøvede at
logge ind på min netbank (Nordea) - jeg fik nemlig medsendt et
certifikat udstedt af Equifax gældende for *.opendns.com.

Hvorfor i alverden får jeg et certifikat fra navneserveren? Det har
jeg da aldrig oplevet før? Når jeg besøger andre https-sites, får jeg
ikke medsendt dette certifikat.

Fra : Niels Kristian Jense~

Dato : 25-01-09 17:07

jens.maaloev@live.dk wrote in news:6d6b757d-cae0-4439-8192-05213bae7796
@a39g2000prl.googlegroups.com:

> [...]
> logge ind på min netbank (Nordea) - jeg fik nemlig medsendt et
> certifikat udstedt af Equifax gældende for *.opendns.com.

Er det Nordea.se ? Svenskerne kan godt finde ud af DNSSEC i modsætning til
DK-hostmaster (men det kan vel ikke vare længe nu?)

Mvh. NKJensen