central
Fra : Brother Tuck

Dato : 25-01-09 14:08

hvordan finder jeg ud af hvor mange centraler der er i nærheden af min
bopæl. Fullrate kan levere 3Mbit og TDC kan levere 10Mbit. Jeg troede de
benyttede samme central

Fra : Jens Jensen

Dato : 25-01-09 14:44

Brother Tuck wrote, on 25-01-2009 14:08:
> hvordan finder jeg ud af hvor mange centraler der er i nærheden af min
> bopæl. Fullrate kan levere 3Mbit og TDC kan levere 10Mbit. Jeg troede de
> benyttede samme central

TDC benytter fremskudte centraler, hvor det er nødvendigt. Det vil de
andre selskaber ikke betale for.

Kik også på Telmore, som er reseller af TDC-forbindelser. De har ikke
IP-telefoni endnu, men det kan købes andre steder. Spørg evt. i
nyhedsgruppen dk.teknik.telefoni.ip.