Kan man ikke tilføje noget i mellem <body>~
Fra : Peter

Dato : 24-01-09 10:38

Hej NG!

Jeg tumler lidt med nogle problemer. Håber på lidt hjælp.

Jeg "forsøger" at indsætte et javascript på en FP side.

Jeg har tidligere prøvet med "små" javascripts i delen mellem <head> og
</head> og det har fungeret uden det har givet problemer.

Denne gang er det et javascript som både skal placeres i <head> </head> og
Når scriptet er indsat og der skal "gemmes" (oplpades) forsvinder al den
tekst som lige er blev indsat i <body> og </body>.

Er det et generelt problem at FP ikke tillader at man laver en tilføjelse af
et script i <body> og </body> eller er det fordi at siden det drejer sig om
er en formular, som er lavet på baggrund af en FP formular-skabelon. Har den
allerede som standart nogle valideringskoder som vil give nogle konflikter
med javascriptet ?

Jeg vil helst ikke lave formularen om, da jeg slet ikke har nogen erfaring
m.h.t. at forstå HTML-kodning. Derfor FP!

hilsen
Peter