Hvad er en PRE-racen?
Fra : HLT

Dato : 24-01-09 16:44

Hej venner.

Jeg har flere steder set en heste race der hedder PRE, som er til salg.
Hvad er det for en race?

Jeg bruge en til fritidsridning.

Racen PRE, har jeg set skulle være billig i forhold til de andre.

MVH
John

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 24-01-09 16:49

"HLT" <fam-lynge@versanet.de> writes:

> Jeg har flere steder set en heste race der hedder PRE, som er til salg.
> Hvad er det for en race?

Det er en andalusisk (bjergged, fristes man til at fortsætte :)) hest.
Det står for Pura Raza Española, altså Ren Spansk Race.

Læs mere her: http://en.wikipedia.org/wiki/Andalusian_horse

Mvh Trine

Stor brugskunstforretning med fuldt sortiment i de søde Gjøltrolde

Fra : HLT

Dato : 24-01-09 17:30

Hejsa.

Det er det, man kalder hurtig service og svar.
Tak for hjælpen.

John

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 25-01-09 11:20

HLT wrote:
> [...]
> Hvad er det for en race?
>
> Jeg bruge en til fritidsridning.
>
> Racen PRE, har jeg set skulle være billig i forhold til de andre.

Billigere på hvilke områder? Anskaffelse eller drift? Driften tror
jeg ikke gør den store forskel. Anskaffelsen? jeg tvivler på at den
er billigere end andre små special racer, men måske er den billigere
end en top DV hest.