Dykning i Florida.
Fra : Jacob Mondrup

Dato : 24-01-09 22:29

Hej.

Vi skal en tur til Florida i slutningen af marts. Og der skal naturligvis
også dykkes lidt - fx. 2 formiddage med 2 dyk på hver.

Vi overvejer enten Key West, Key Largo eller Fort Myers til vores dykning.

Har nogen erfaringer med en eller flere af disse steder og hvilke centre
benyttede i?

På forhånd tak for hjælpen

Jacob Mondrup
RD

Fra : Kenneth R. Sørensen

Dato : 25-01-09 06:48

On 24 Jan., 22:29, "Jacob Mondrup" <j...@jacobmondrup.com> wrote:
> [...]
>
> Har nogen erfaringer med en eller flere af disse steder og hvilke centre

Hej

Hvis i har tid skal i tage en tur til Crystal river og snorkle med
Søkøer, der er en rigtig skæg oplevelse. Jeg kan anbefale Bird's
underwater som sejler turister ud hver morgen http://www.birdsunderwater.com/
, men skriv en mail til dem og booke i god tid inden i tager afsted.

God tur
- Kenneth