Madeira
Fra : Skipper

Dato : 24-01-09 09:54

Er der nogen i gruppen der har dykket på Madeira ???

Fra : Arne

Dato : 24-01-09 10:52

Var dernede i februar 2008 og dykkede en enkelt dag ved Funchal. (naturdyk)

Dykket var fint, men ikke ekstraordinært

Go' tur
Arne

Fra : Skipper

Dato : 24-01-09 11:23

Arne skrev:
> Var dernede i februar 2008 og dykkede en enkelt dag ved Funchal. (naturdyk)
>
> Dykket var fint, men ikke ekstraordinært

> [...]
Ok - Skal derned i uge 8 og havde regnet med at tage et par dyk der. Men
hvis det "kun" er normalt - sååååeh ??

Har tidl. dykket i Egypten og på Margarita og natyurligvis i
sverige/Norge og Danmark, så det skal være i samme stil.

Er der slet ingen vrag dernede

Fra : cc

Dato : 24-01-09 23:29

> [...]
>
> Har tidl. dykket i Egypten og på Margarita og natyurligvis i sverige/Norge
> og Danmark, så det skal være i samme stil.

Da vi var der, godt nok for en del år siden, skulle vi fremvise relativ ny
lægeattest, eller få lavet en dernede.
Vi valgte dykningen fra, da vi også kun skulle have et par dyk, så husk lige
at undersøge hvordan reglerne er idag.
Alt andet lige, burde der være rigtig flot naturdyk, men p.g.a. al den regn,
som øen får, kan jeg også forestille mig, at
sigten måske ikke er fantastisk.
Men, fantastisk flot sted.
vh
Claus