Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Finanskrisen i privaten
Fra : Lars eskildesen

Dato : 23-01-09 15:59

Bankerne er stort set skyld i krisen. De har lånt penge ud til højre og
venstre. Heldigvis er huset betalt og jeg har ingen gæld.
Personligt har jeg ikke kunne mærke krisen, endnu.... Og håber heller ikke
jeg kommer til det.
Har googlet lidt for at se, hvordan jeg kan blive ved med at have det lige
så godt, og har fundet en side, som fortæller nogle rimelige fornuftige
ting.
Jeg har prøvet et par af rådende på siden, og det har faktisk givet pote,
ved at jeg har fået flere penge til mig selv.
Ville lige give min erfaring videre.

Hilsen
Lars Eskildsen, Pensioneret skolelærer

Forresten, siden hedder www.spare.siden.nu . Man har i hvert fald brug for
sådan nogle råd som pensioneret skolelærer, da det ikke er verdens bedste
pension...

Fra : Ukendt

Dato : 26-01-09 12:47

"Lars eskildesen" <eskild@SLETDETTEhotmail.com> skrev i en meddelelse

> Heldigvis er huset betalt og jeg har ingen gæld.

> Lars Eskildsen, Pensioneret skolelærer

Jeg tror dit billede dêr er meget generelt
for den ældre befolkningsgruppe. De er
fra en anden tid, hvor den slags forbrugslån
ikke er som idag.
I dag rammer krisen dem, som fra dag 1
har skullet ha' et lækkert hjem med de
rigtige møbler, det flotte køkken, de
dyre vedvarende forbrugsgoder og naturligvis
en 'image-korrekt' bil i garagen.
Disse har levet over evne, og står idag
med smerterne. Sundt.
De nyeste trends siger heldigvis,