Samsø
Fra : Charlotte

Dato : 23-01-09 10:10

Hej alle

Husk det er nu i skal tilmelde jer hvis i skal til Samsø midt maj og deltage
i fiskekonkurrencen

Hilsen Lotte

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 23-01-09 13:43

On 2009-01-23 10:09:56 +0100, "Charlotte" <charlotte_andersen@ofir.dk> said:

> Hej alle
>
> Husk det er nu i skal tilmelde jer hvis i skal til Samsø midt maj og deltage
> i fiskekonkurrencen
>
> Hilsen Lotte

Hvad med et link...?
Niels Riis Ebbesen
Valkyries Plads 1 - DK-3650 Ølstykke - Danmark

Fra : Charlotte

Dato : 26-01-09 08:55

> Hvad med et link...?
> --
> Med venlig hilsen
> Niels Riis Ebbesen
> Valkyries Plads 1 - DK-3650 Ølstykke - Danmark
> www.niels-ebbesen.net - www.photo-gallery.dk

Hej igen

Her er hvad jeg kunne finde af link - jeg får tilsendt en folder da jeg jo
var med sidste år - men her er lidt at kigge på.

http://www.easytell.dk/default.asp?p1=1223&p2=8523

/Lotte

Fra : 3140 Abildgaard

Dato : 24-01-09 18:13

Charlotte wrote:
> Hej alle
>
> Husk det er nu i skal tilmelde jer hvis i skal til Samsø midt maj og
> deltage i fiskekonkurrencen
>
> Hilsen Lotte

Skal man forstå det sådan, at der igen er fisk omkring Samsø?

Jeg troede ikke rigtig på det, da jeg begyndte at komme på øen, men har nu
både fisket, snorklet og dykket derude. Resultaterne har været så sparsomme,
at jeg af medlidenhed har ladet dem gå.