Søger generel artikel omkring it-sikkerhed~
Fra : Ukendt

Dato : 23-01-09 19:38

Hej

Jeg søger en generel artikel om it-sikkerhed i 2008, har kigget på Comon og
Computerworld, samt søgt lidt på google, men desværre forgæves.

Så hjææælp.....

Pft. Brian

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 23-01-09 20:00

Brian skrev:

> Jeg søger en generel artikel om it-sikkerhed i 2008, har kigget på Comon og
> Computerworld, samt søgt lidt på google, men desværre forgæves.

Det vil nok øge dine chancer for et brugbart svar, hvis du
er lidt mere oplysende med hensyn til, hvad du leder efter.
Men du kan da prøve at tjekke min signatur.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
http://pc-sikkerhed.dk

Fra : Navn Navnesen

Dato : 28-01-09 08:29

> Det vil nok øge dine chancer for et brugbart svar, hvis du er lidt mere
> oplysende med hensyn til, hvad du leder efter. Men du kan da prøve at
> tjekke min signatur.

Jeg leder ikke efter noget konkret, men en artikel der kigger tilbage på
2008, hvad skete der på It-sikkerhedsområdet i året, hvad er tendenserne.

Brian

Fra : Alex Holst

Dato : 01-02-09 20:33

Navn Navnesen <noreply@dom?ne.dk> wrote:
> Jeg leder ikke efter noget konkret, men en artikel der kigger tilbage p?
> 2008, hvad skete der p? It-sikkerhedsomr?det i ?ret, hvad er tendenserne.

Jeg m? tilst?, at jeg heller ikke helt kan gennemskue hvad du er efter.
I starten af januar var der masser af t?belige artikler der fors?gte at
opsummere en r?kke tilf?ldige begivenheder fra ?ret der gik, men jeg har
ikke lige gemt referencer til nogle af dem.

Hvad fors?ger du at opn??

when it's more bare, more hollow. http://a.mongers.org/

OSS/FAQ for dk.edb.sikkerhed: http://sikkerhed-faq.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 09-02-09 16:36

"Alex Holst" <a@mongers.org> skrev i en meddelelse
> [...]
> opsummere en r?kke tilf?ldige begivenheder fra ?ret der gik, men jeg har
> ikke lige gemt referencer til nogle af dem.

Det er præcis sådanne artikler jeg er interesseret i, I gør det mere mystisk
end det er.

Brian

Fra : John

Dato : 09-02-09 17:00

"Brian" <desværre> skrev i en meddelelse

> Jeg søger en generel artikel om it-sikkerhed i 2008, har kigget på Comon
> og Computerworld

Prøv at benytte sidernes søgefelt øverst th

Flere sider med artikler om sikkerhed:

http://www.version2.dk/sikkerhed

http://www.csis.dk/dk/nyheder/nyheder.asp

http://www.computerworld.com/taxonomy/000/000/000/taxonomy_000000017_index.jsp