Kort ej godkendt af Microsoft ??
Fra : John T.

Dato : 23-01-09 09:27

Hej.
Jeg har et HD2400 Pro 256 Mb grafikkort, ved
installation kommer der et skilt der siger:
"Kortet er ikke signeret af Microsoft, vil du fortsætte"
Har det nogen betydning ? I så fald hvad ?
Hilsen John

Fra : SparreZ

Dato : 23-01-09 09:52

> "Kortet er ikke signeret af Microsoft, vil du fortsætte"

Det har efter alt at dømme noget at gøre med at den driver du prøver at
installere ikke er "testet" af Microsoft

Jeg vil ikke umiddelbart tro at det har nogen betydning andet end at der
ikke er garanti for at det kører stabilt.

Er det de nyeste drivere du prøver at installere?

http://ati.amd.com/support/driver.html

--
Christian

Fra : John T.

Dato : 23-01-09 10:46

"SparreZ" <sparrez@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> ikke er garanti for at det kører stabilt.
>
> Er det de nyeste drivere du prøver at installere?

Jeg installerer fra den CD der fulgte med kortet, men jeg
vil da kikke på din link...tak !
John

Fra : John T.

Dato : 23-01-09 11:02

"John T." <anonym@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg installerer fra den CD der fulgte med kortet, men jeg
> vil da kikke på din link...tak !
> John
Har nu hentet driver fra siden og gemt til senere install.
Jeg valgte nr.2 mulighed, altså kun driver, det andet har jeg
ikke brug for.
John

Fra : Lone

Dato : 28-01-09 23:24

> Har nu hentet driver fra siden og gemt til senere install.
> Jeg valgte nr.2 mulighed, altså kun driver, det andet har jeg
> ikke brug for.

Og husk lige at hvis dit kort er AGP (og ikke PCI), så
er det _ikke_ der du skal hente nyeste driver!
Er det AGP så har amd ikke fornyet driverne,
men dit korts fabrikant har måske (Sapphire, Club 3d etc)

--
vh Lone