Include filer
Fra : preben ipsen

Dato : 21-01-09 20:48

Hej
Jeg har problemer med mine html include filer.
Når jeg retter i include filen(erne) og uploader, så "slår" det
kun igennem på de sider jeg har redigeret i efter at have
uploadet include filen. Det vil sige at alle andre sider viser
indholdet af de gamle include filer.Det syntes jeg er underligt,
da de jo burde hente fra Include biblioteket.
Nogen der har en løsning?
Mit website er: www.showdogs.dk og include filerne ligger bl.a.
ude til højre og reklamerne i toppen.
vh
Preben

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Kim Schmidt Wind

Dato : 21-01-09 22:46

preben ipsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> [...]
> indholdet af de gamle include filer.Det syntes jeg er
underligt,
> da de jo burde hente fra Include biblioteket.

Hej

Da det kun er den side som du redigere som du ændre for at ændre
på de andre sider skal du også ændre dem

Kim

PS: der er 349 fejl på siden og 7 advarsler

Fra : preben ipsen

Dato : 22-01-09 08:08

Kim Schmidt Wind wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> [...]
> på de andre sider skal du også ændre dem
>

> Kim
>
> PS: der er 349 fejl på siden og 7 advarsler

Ja, er klar over de mange fejl....skyldes forskellige ting....er
også ved at lave siderne om til CMS.Men hvis vi nu ser bort fra
det...jeg retter i includ filen..uploader den. Skulle den nye
include fil så ikke blive vist på alle sider?