The Pirate Bay
Fra : Anders

Dato : 21-01-09 13:56

Hej NG'ere

Hvormange internet udbydere har ikke lukket for ovenstående site ?

Fra : Ukendt

Dato : 21-01-09 15:04

"Anders" <a.f.@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG'ere
>
> Hvormange internet udbydere har ikke lukket for ovenstående site ?

Ved godt at det ikke besvarer dit spørgsmål, men her er guider til hvordan
du omgår censuren.
http://thejesperbay.dk/

Fra : Anders

Dato : 21-01-09 15:08

"Suede" <-> skrev i en meddelelse

> "Anders" <a.f.@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Ved godt at det ikke besvarer dit spørgsmål, men her er guider til hvordan
> du omgår censuren.
> http://thejesperbay.dk/

Fandt selv alt. via google

Fra : Peter Heide

Dato : 21-01-09 19:11

"Anders" <a.f.@stofanet.dk> skrev i meddelelsen

> "Suede" <-> skrev i en meddelelse

> Fandt selv alt. via google

.....og hvad var resultatet ?

Fra : Klaus G.

Dato : 21-01-09 19:17

> ....og hvad var resultatet ?
Ja, det er sq lidt flabet at man uden tøven spørger om hjælp. Men når man så
selv finder svaret, lige skriver at man har det, men ikke gider give det
videre... Det kunne jo tænktes andre stod med samme spørgsmål igen engang.

--
Klaus G. // Seth-Enoch // SukkerFri
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Anders

Dato : 21-01-09 19:22

> [...]
> så selv finder svaret, lige skriver at man har det, men ikke gider give
> det videre... Det kunne jo tænktes andre stod med samme spørgsmål igen

Hvad er der flabet i det ?
Prøv at læse Suede's indlæg inden du udtaler dig.

Fra : Klaus G.

Dato : 21-01-09 19:42

> Hvad er der flabet i det ?
> Prøv at læse Suede's indlæg inden du udtaler dig.
Kan ikke rigtigt se hvor mange udbydere der har lukket for TPB i hans
indlæg. Da du spørger til netop det og siger du har fundet svar via google,
så går jeg udfra at det er hvor mange udbydere der har lukket for TPB at du
har fundet. Yes?

Fra : Mads

Dato : 21-01-09 21:17

On Wed, 21 Jan 2009 19:41:50 +0100, "Klaus G."
<klaus_godt@hotmail.com> wrote:

> [...]
>så går jeg udfra at det er hvor mange udbydere der har lukket for TPB at du

Det er nok snarere guiden til hvordan man omgår spærringen af TPB.

( Samme guide som blev postet her i gruppen d. 12-12 )

Fra : PerX ...

Dato : 03-02-09 19:07

In article <497767dc$0$24418$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>, a.f.
@stofanet.dk says...

> "Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvad er der flabet i det ?
> Prøv at læse Suede's indlæg inden du udtaler dig.

Hans indlæg hvor der står at det ikke besvarer dit spørgsmål?

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 21-01-09 13:25

On 21 Jan., 19:22, "Anders" <a...@stofanet.dk> wrote:

> Hvad er der flabet i det ?
> Prøv at læse Suede's indlæg inden du udtaler dig.

Du er da flabet hva...
Sune giver der et brugbart link, og så bifalder du Google til
løsningen på alle dine problemer... Men så er vi jo i Pirat
mentalitenten....

For lige at svare på spørgsmålet, så har jeg fint adgang til Piratebay
via Dansknet dog uden at vide om diverse Peers osv virker...

Fra : Anders

Dato : 22-01-09 13:53

"Bjarke Hansen" <bjarke_h@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

For lige at svare på spørgsmålet, så har jeg fint adgang til Piratebay
via Dansknet dog uden at vide om diverse Peers osv virker...

Det er da fint for dig, har fundet en løsning på mit problem, til dels via
Google og til dels fra en der har forklaret mig, hvordan man omgår
spærringen..

Og til dels ved at læse det indlæg der kom fra Suede.