Sikkerhedssele til hund?
Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 20-01-09 12:29

Nogen hér der har købt en sikkerhedssele til en hund som de kan anbefale?
(til brug i bilen)

Nogen der er blevet stoppet af politiet med en løs hund i bilen?
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : hanzen

Dato : 20-01-09 12:34

> [...]
> (til brug i bilen)
>
> Nogen der er blevet stoppet af politiet med en løs hund i bilen?

Ja.

Han klappede hundehovedet der stak ud af det åbne vindue, men sagde ikke
noget om hundesele.
--
hilzen
hanzen

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 20-01-09 12:40

hanzen skrev:

> Han klappede hundehovedet der stak ud af det åbne vindue, men sagde
> ikke noget om hundesele.

Nice!

Fik lige i bil-gruppen at vide at seler var et krav, men dét er det så
tilsyneladende ikke alligevel
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 20-01-09 20:33

Hans Paulin (6310) forklarede den 20-01-2009:

> Nice!
>
> Fik lige i bil-gruppen at vide at seler var et krav, men dét er det så
> tilsyneladende ikke alligevel

Hans, det er ikke de skarpe knive der skriver i den gruppe. De er alle
verdens bedste chauffører, og har sikkert også, hver og en, verdens
længeste dolk ^^
Men det er ganske hyggeligt at følge gruppen.
Kai

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 21-01-09 00:06

Fister Løgsovs skrev:

> [...]
> længeste dolk ^^
> Men det er ganske hyggeligt at følge gruppen.

Jow jow

Har fulgt den i ~ 10 år
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 21-01-09 17:34

Hans Paulin (6310) kom med følgende:

> Jow jow
>
> Har fulgt den i ~ 10 år

Jeg kan nok kun prale af 5 år, men det tog ikke mange dage at læse sig
frem til at den skulle have heddet dk.fritid.superbilist :')
Nå, tilbage til hunde
Kai

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 22-01-09 00:02

Fra : hanzen

Dato : 20-01-09 12:35

> [...]
> (til brug i bilen)
>
> Nogen der er blevet stoppet af politiet med en løs hund i bilen?

se tråd fra den 16/1 om samme emne.
--
hilzen
hanzen

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 20-01-09 12:40

hanzen skrev:

> se tråd fra den 16/1 om samme emne.

Ups!
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Benny Mortensen

Dato : 20-01-09 20:00

> [...]
> (til brug i bilen)
>
> Nogen der er blevet stoppet af politiet med en løs hund i bilen?

Hej Hans

Det eneste spørgsmål jeg er blevet stillet, var i synshallen...

De spurgte om bilen var godkendt til kreaturtransport

Politiet har aldrig nævnt noget om hundene.

M.V.H....Benny..

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 21-01-09 00:04

Benny Mortensen skrev:

> De spurgte om bilen var godkendt til kreaturtransport

De spurgte ikke hvornår ulykken var sket!?

> Politiet har aldrig nævnt noget om hundene.

Okay
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Benny Mortensen

Dato : 21-01-09 12:56

> De spurgte ikke hvornår ulykken var sket!?

> Okay
> --
> Med venlig hilsen
> Hans
> www.zofiaoghans.dk

Hov Hov Hans.........

Bilen skulle bare synes, ikke rettes ud ))

M.V.H....Benny..

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 21-01-09 13:09

Benny Mortensen skrev:

> Bilen skulle bare synes, ikke rettes ud ))

LOL

(Fik en gang at vide at min skærmkanter ikke måtte virke som råkostjern hvis
jeg snittede en fodgænger )
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Benny Mortensen

Dato : 21-01-09 13:18

> LOL
>
> (Fik en gang at vide at min skærmkanter ikke måtte virke som råkostjern
hvis
> jeg snittede en fodgænger )
> --
> Med venlig hilsen
> Hans
> www.zofiaoghans.dk

He He.... Tja det var den gamle røde Kadett....

Men et hurtigt check på nettet, vil da sikkert vise, at den kører endnu.

Man kan kun sige en ting om en Kadett...

Det er Verdens bedste bil.... Hverken mere eller mindre.

M.V.H....Benny..

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 21-01-09 13:32

Benny Mortensen skrev:

> Man kan kun sige en ting om en Kadett...
>
> Det er Verdens bedste bil.... Hverken mere eller mindre.

Kadett er Gud! - især i GSi-udgaven!
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Benny Mortensen

Dato : 23-01-09 10:06

> Kadett er Gud! - især i GSi-udgaven!
> --
> Med venlig hilsen
> Hans
> www.zofiaoghans.dk

Specielt hvis der står 2.0 foran ))

M.V.H....Benny..

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 23-01-09 10:15

Benny Mortensen skrev:

> Specielt hvis der står 2.0 foran ))

Sæføli!
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : JK

Dato : 23-01-09 09:12

> Nogen hér der har købt en sikkerhedssele til en hund som de kan anbefale?
> (til brug i bilen)
>
> Nogen der er blevet stoppet af politiet med en løs hund i bilen?
> --
for en del år siden var det sådan at man godt måtte have en hund på
bagsædet, jeg snakkede med vores lokale betjent om det og han sagde at ikke
mange hunde ville være i en sele og at en hund var at betragte som en ting
når den var i en bil, og derfor ikke skulle være fastspændt.

Men men men , mn skal jo være villig til som i vores tilfælde at blive ramt
af en 60 kgs hund i nakken ved katastrofe opbremsning og dermed næsten med
sikkerhed omkomme sammen med hunden og så er det jo blot at håbe at "man må
tage hunden med sig ind i himlen"

hilsen

Johnny

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 23-01-09 10:15

JK skrev:

> Men men men , mn skal jo være villig til som i vores tilfælde at
> blive ramt af en 60 kgs hund i nakken ved katastrofe opbremsning

Dét er vi slet ikke uenige i

> og
> dermed næsten med sikkerhed omkomme sammen med hunden og så er det jo
> blot at håbe at "man må tage hunden med sig ind i himlen"

Jeg vil tro det ku gå
Hans
www.zofiaoghans.dk