asp.net configuration i VWD 2008 Express
Fra : Ukendt

Dato : 20-01-09 19:48

Hej.

I Visual Web Developer 2008 vil jeg bygge mit asp.net websted.

Jeg har læst, at man kan administrere brugere derigennem enten vha Acces
database eller MSSQL Express.

Hvis jeg i VWD 2008 Express vælger Website => ASP.NET Configuration kommer
jeg ind, hvor jeg kan administrere brugere osv.

Efter hvad jeg har læst på nettet burde jeg her under "provider" kunne vælge
mellem aspNetSQLProvider ogen Access provider. MEn ikke hos mig. der kan jeg
kun vælge AspNetSQLProvider. Jeg har Access installeret på maskinen.

Er der et bud på, hvorfor eg ikke kan vælge Access provideren?

Mit andet problem, der er endnu værre for mig er, at jeg i
brugeradministrationen ikke kan komme til at ændre forskellige parametre som
fx hvad brugerne skal indtaste af oplysninger, hvad adgangskoden skal
indeholde, antal tegn osv.

Det skulle man ifølge en tutorial på nettet også kunne ændre.

Nogen bud?

Fra : Ukendt

Dato : 20-01-09 22:17

"Michael Sørensen" <spam - nej tak> skrev i en meddelelse
> [...]
> indeholde, antal tegn osv.
>
> Det skulle man ifølge en tutorial på nettet også kunne ændre.

Hej alle.

Beklager, men det var den forkerte gruppe, jeg fik postet i.