Hvilken news-udbyder?
Fra : Peter \(8450\)

Dato : 19-01-09 13:32

Hej!

Jeg skifter snart min TDC ADSL ud med en fiber-forbindelse fra Energi Midt,
og mister jo i den forbindelse dermed adgang til news.tele.dk
Energi Midt har ingen news-server, så nu skal jeg altså på jagt efter en
anden. Hvad kan i anbefale, og hvorfor? Det behøver ikke at være gratis,
hvis betalings-servere virker bedre..

--
Mvh / Best Regards,
Peter Bak Petersen

Fra : Jens Jensen

Dato : 19-01-09 13:51

Peter (8450) wrote, on 19-01-2009 13:31:
> Energi Midt har ingen news-server, så nu skal jeg altså på jagt efter en
> anden. Hvad kan i anbefale, og hvorfor?

http://dotsrc.org/usenet er gratis og skulle vist have de samme grupper
som TDC's news server. Jeg bruger det selv efter at være flyttet fra TDC
og det kører udmærket.

Fra : Steen Hansen

Dato : 19-01-09 16:30

On Mon, 19 Jan 2009 13:31:58 +0100, "Peter \(8450\)"
<usenet@vesterbro24.invalid> wrote:

> [...]
>Energi Midt har ingen news-server, så nu skal jeg altså på jagt efter en
>anden. Hvad kan i anbefale, og hvorfor? Det behøver ikke at være gratis,

Hvis du også er intresseret i binære filer er der nok ingen vej udenom
en betalingsserver.

Jeg bruger selv http://www.newshosting.com

som koster ca 80-85 kr om måneden for ubegrænset download og
hastighed.

MVH
Steen

Fra : Thomsen

Dato : 20-01-09 19:26

"Peter (8450)" <usenet@vesterbro24.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvis du vil skrive direkte til mig, så erstat .invalid med .dk
> If you want to e-mail me directly, replace .invalid with .dk

Jeg bruger news.sunsite.dk.
Den skulle være gratis.

mvh Ole

Fra : SunSite

Dato : 21-01-09 21:01

> Jeg bruger news.sunsite.dk.

Det gør jeg så også nu... og den virker jo helt fint til de fleste af de
grupper jeg plejer at følge med i, men der mangler et par stykker. Er der
andre gode gratis-servere, eller skal jeg virkelig til at betale for at få
det hele med? Jeg har ikke brugt binære grupper i lang tid (siden TDC holdte
op med at føre dem), men det er jo selvfølgelig en bonus at få med..

--
Mvh.
Peter Bak

Fra : Carl Drud

Dato : 21-01-09 21:06

"SunSite" <usenet@vesterbro24.invalid> writes:

> [...]
> at betale for at få det hele med? Jeg har ikke brugt binære grupper i
> lang tid (siden TDC holdte op med at føre dem), men det er jo

Gratis:
http://news.motzarella.org/

4¤ pr. år
http://news.datemas.de/