S: NDiver CNX 25 med frontlynlås str. XL/4~
Fra : Sir1

Dato : 18-01-09 10:35

NDiver CNX 25 med frontlynlås str. XL/45

"Ny" tørdragt i spuerkvalitet. Den har endnu ikke været i vandet!!! -
har købt den på e-bay, men den var for lille til mig - Jeg er
simpelthen for bredskuldret ;)
Jeg er 182 og vejer omkring 85 kg. Jeg kan lige komme i den, men den
sidder meget stramt på mig. En slank person på samme højde vil
muligvis godt kunne passe den. Men tjek NDIvers hjemmeside for
størrelser: http://ndiver.com/site/index.html

Jeg forestiller mig at skulle have 4000 kr. - Dét er billigt 8)

Vh
Søren

Fra : Lars Skov

Dato : 19-01-09 02:05

Hejsa

> Jeg forestiller mig at skulle have 4000 kr. - Dét er billigt 8)

Ikke for at ødelægge noget for dig, men prisen på ebay lige nu ligger
omkring 3300,- for samme dragt inkl fragt fra england...

Mvh
Lars Skov

Fra : Sir1

Dato : 19-01-09 03:42

> Ikke for at ødelægge noget for dig

Det tror jeg vist går meget godt...

Men bortset fra det, så er det en med FRONTLYNLÅS jeg har til salg. Så
vidt jeg kan se er de i England udbudte med ryglynlås (røde ærmer)
og så er jeg da endelig til at snakke med om prisen.

Fra : Sir1

Dato : 27-01-09 08:03

On 19 Jan., 11:41, Sir1 <si...@post.tele.dk> wrote:
> [...]
> vidt jeg kan se er de i England udbudte med ryglynlås (røde ærmer)
> og så er jeg da endelig til at snakke med om prisen.

DEN ER SOLGT!