Slidgigt
Fra : mariole

Dato : 17-01-09 11:08

Jeg har pludselig og akut fået slidgigt i knæet. Det er katastrofalt
for mig, for som medlem af www.dvl.dk går jeg rigtig meget. Er der
nogen af jer, der kender til det?
Venlig hilsen
Mariole

Fra : Heinrich Nielsen

Dato : 15-02-09 20:59

mariole formulerede spørgsmålet:
> Jeg har pludselig og akut fået slidgigt i knæet. Det er katastrofalt
> [...]

Jeg kan sige dig at jeg har oplevet det samme, har spist et hav af
forskellige piller for smerter og havde affundet mig med det var
sådant. På et tidspunkt henvender jeg mig til en fodterapeut fordi jeg
var blevet for fed til at klippe mine negle selv. Hun spørger mig om
jeg havde overvejet indlæg i mine sko, det havde jeg ikke, men gik hen
og købte indlæg. Nu et ½ år senere er jeg fuldstændig fri for smerter
og kan begynde at bruge mine ben igen normalt og er gået seriøst i gang
med et større vægttab
Håber du ser dette indlæg.
venlig hilsen
Heinrich

Fra : MarianneO

Dato : 11-03-09 01:26

On 15 Feb., 20:59, Heinrich Nielsen <cha...@surfpost.dk> wrote:
> [...]
> og købte indlæg. Nu et ½ år senere er jeg fuldstændig fri for smerter
> og kan begynde at bruge mine ben igen normalt og er gået seriøst i gang

Kære Heinrich
Tak for dit meget venlige svar.
Det er nu 2 måneder siden jeg fik mit slidgigtanfald, og jeg er
begyndt at gå lisså stille igen.
Indlæg har jeg flere af, da jeg er totalt platfodet, og du har helt
ret: Det lindrer.
Mht. vægt, så går jeg hos vægtvogterne, og har fået min 3. årsstjerne
for at holde vægten nede, hvor jeg vil ha den (under 59 kg).
Jeg kan varmt anbefale vægtvogterne. Men som med al anden affedning
skal man VILLE.
Mange venlige hilsner
Mariole