Røskva
Fra : Elsebeth Frederiksen

Dato : 17-01-09 02:40

Nu er der ca gået et år siden Røskva kommer til skade. Eller rettere
sagt treben, eller det internationale tripod
Jeg har lagt nogle billeder ind af ham så I kan se hvor godt han ser ud!!

http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_index.php?selected_folder=1565

Med venlig hilsen
Elsebeth Frederiksen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Ukendt

Dato : 17-01-09 10:18

Elsebeth Frederiksen wrote:
> [...]
> sagt treben, eller det internationale tripod
> Jeg har lagt nogle billeder ind af ham så I kan se hvor godt han ser

Hvor er han bare smuk.
På det første billede, der hvor han ligger i klatretræet, ser det næsten ud
som om han har 4 ben, sådan som halen ligger.
Og hvor er det pænt der hvor han blev opereret..

Louise

Fra : Tove Krieger

Dato : 17-01-09 13:32

In news:n72dndRWPM9-q-zUnZ2dnUVZ8qfinZ2d@giganews.com,
Elsebeth Frederiksen <sleepflowerKATTE@BAKKEsecret.dk> typed:
> [...]
> sagt treben, eller det internationale tripod
> Jeg har lagt nogle billeder ind af ham så I kan se hvor godt han ser

Hej Elsebeth.

Hvor er han dog dejlig og smuk. Det glæder mig meget at du tog den
belutning, så han slap for flere lidelser. Han har godt nok gået meget
igennem, så det er dejligt at han nu har det godt og er glad og tilfreds,
sådan ser han ihvertfald ud.

Jeg ønsker fortsat alt det bedste for dig selv og din søde mis.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Heidi, Miver, Mulle ~

Dato : 18-01-09 19:15

<klip>
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_index.php?selected_folder=1565
> Med venlig hilsen
> Elsebeth Frederiksen
</klip>

Nårh, hvor er han fin :)
Dejlige billeder...

--
Venlig hilsen Heidi, Miver, Mulle og Bajse-Lejses mor

Fra : Therese

Dato : 20-01-09 07:26

> [...]
> sagt treben, eller det internationale tripod
> Jeg har lagt nogle billeder ind af ham så I kan se hvor godt han ser ud!!

Hold da op hvor er han bare kær :)
Han ligner min kat perle på en prik, bortse fra den sorte bliz i panden
havde hun som lille den er væk nu, hvor hun er blevet ældre....

Jeg sætter nogle billeder ind af hende på fredag så du kan se :)

Men hvor er det dejligt at se han har det godt :)

Med venlig hilsen
Therese
- Tøm kattebakken ved privat svar