træning af hund
Fra : pbc

Dato : 17-01-09 14:19

Hej alle

Jeg har nogle spørgsmål, først nogle trick spørgsmål,

Hvordan lære man sin hund at spille død.

Hvordan lære man sin hund at halte.

Hvordan lære man sin hund at bevæge munden uden der kommer nogen lyd.

Hvordan lære man sin hund at hoppe lige op i luften

Hvordan lære man sin hund at gemme snuden under poten.

Og er der nogen mulighed, for at få en hunds øre til at stritte, hele
tiden, da min hund er født med hænge øre.

Ps. Jeg har en chihuahua, 6 måneder

Hilsen Patrick

Fra : Pwh

Dato : 18-01-09 06:09

pbc, skrev:

> Ps. Jeg har en chihuahua, 6 måneder

Hvordan lærer man folk at behandle hunde som hunde.

/Jens

Fra : Hm

Dato : 18-01-09 09:27

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan lærer man folk at behandle hunde som hunde.
>
> /Jens

åh, Jens vær nu sød, nogle af tingene er da ret uskyldige.

Hanne/ som faktisk giver Jens ret, men sig det ikke til ham

Fra : Pwh

Dato : 18-01-09 19:06

Hm, skrev:
> "Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i en meddelelse

> åh, Jens vær nu sød,

Evner jeg ikke

nogle af tingene er da ret uskyldige.

Indlægget gav mig bare indtryk af at Patrick havde fået
et nyt legetøj fra BR og ikke et levende dyr.
Jeg har ingen probs med at folk træner hunde, synes bare
at det bør bygge primært på hundens instinkter og ikke bare
triks for at kunne imponerer vennerne, uværdigt for hunden.

> Hanne/ som faktisk giver Jens ret, men sig det ikke til ham

Min mund er som sævanligt lukket med syv segl

/Jens

Fra : Hm

Dato : 18-01-09 20:06

> Min mund er som sævanligt lukket med syv segl
>
> /Jens
Rigtig godt jeg viste jeg kunne regne med dig.

Hanne

Fra : ager

Dato : 18-01-09 10:32

"pbc" <pbcpatrickogalvinpbc@gmail.com> skrev i meddelelsen
[...]

Hvis hunden er født med hængeører, så har den hængeører.. og det må du leve
med..

der findes flere "cirkusbøger", som både kan købes og lånes, der finder du
sikkert fremgangsmåden til nogle af tricskene

Mvh. Marie

Fra : Pwh

Dato : 18-01-09 19:07

ager, skrev:

> Hvis hunden er født med hængeører, så har den hængeører.. og det må
> du leve med..

Rigtige hunde har også hængeører, stritører er for katte

/Jens

Fra : jopa

Dato : 18-01-09 19:34

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev

> Rigtige hunde har også hængeører, stritører er for katte

Han kunne jo også få dem kuperet.
En Chihuahua som mini kamphund kunne da være blæret

--
Mvh. John
http://jp-web.dk

Fra : Pwh

Dato : 18-01-09 20:03

jopa, skrev:
> "Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev

> Han kunne jo også få dem kuperet.
> En Chihuahua som mini kamphund kunne da være blæret

Så turde Milo måske godt stille op til kamp

Min igen, er det nu også en hund, alt under 40kg
kan vel ikke regnes for en rigtig hund

/Jens (med to hængeørerhunde på +40kg)

Fra : Leyna

Dato : 19-01-09 23:38

On Sun, 18 Jan 2009 20:02:33 +0100, "Pwh" <kkkjhh@email.dk> wrote:

>Min igen, er det nu også en hund, alt under 40kg
>kan vel ikke regnes for en rigtig hund

Hov hov du! Rigtige hunde vejer 30+kg mens hunde over 40 kg er nogel
fedebasser.
(Har kun en enkelt der vejer over 40 kg, nemlig)
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Pwh

Dato : 20-01-09 21:00

Leyna, skrev:

> Hov hov du! Rigtige hunde vejer 30+kg mens hunde over 40 kg er nogel
> fedebasser.
> (Har kun en enkelt der vejer over 40 kg, nemlig)

Nemlig, et par flæskebasser jeg har mig

Angel skal gerne ned på 38-39kg igen,
Tyson vil jeg ikke forlange skal veje mindre end 41-42kg

/Jens

Fra : Ivan Madsen

Dato : 20-01-09 21:11

On Tue, 20 Jan 2009 20:59:56 +0100, "Pwh" <kkkjhh@email.dk> wrote:

>Nemlig, et par flæskebasser jeg har mig
>
>Angel skal gerne ned på 38-39kg igen,
>Tyson vil jeg ikke forlange skal veje mindre end 41-42kg

Så kan jeg kigge på 3 rigtige hunde - 30+ kg....incl et antal kg pels
pr. styk )
Skal bare lige hilse og sige sådan små 100 kg hund i en hånd er nok
til at trække mig omkringkuld, hvis ikke jeg er meeeget vågen
Så nøjes jeg med at løbe bagefter - 4 hjulstræk er usportsligt )

Fra : Pwh

Dato : 20-01-09 21:34

Ivan Madsen, skrev:

> [...]
> til at trække mig omkringkuld, hvis ikke jeg er meeeget vågen
> Så nøjes jeg med at løbe bagefter - 4 hjulstræk er usportsligt )

Gør dog som jeg og drop det der syge snorfis

/Jens (som ikke skal trækkes af led af +80 kg hunde)