FSM "Flyvende Spaghetti Monster"
Fra : jama

Dato : 18-01-09 03:03

Den Flyvende Spaghetti Monster har vist én gang for alle, at Windows er
mindre sikker end Linux.
Fandt denne"fsm"fil som starter op med Virus og andre start programmer,
Googlet på den og fandt bla. denne atikel hos

http://da.wikipedia.org/wiki/Forsid
FSM har flere betydninger:
a.. Free Speech Movement
b.. Flying Spaghetti Monster
c..
d.. der også henviste til denne herre
Richard Stiennon forudsat beviset til os på fredag, da han afslørede, at
Flying Spaghetti Monster kontrol indre funktioner af computere. This is
something that most people who program the blasted things could have told
you already; after all, there'sa reason they call it spaghetti code. Det er
noget, de fleste mennesker, der programmere sprængte ting kunne have fortalt
dig allerede, når alt kommer til alt, er der en grund, de kalder det
spaghetti kode
Er det en spy af en eller anden art jeg har fået in på PCen?

Jeg kan se den ligger i Win system og i Win system32
Har andre hørt om denne FSM fil??
Mvh.Jama

Fra : Mr. Larsen

Dato : 18-01-09 08:24