Cybercity kan ikke finde min adresse?
Fra : Klaus G.

Dato : 16-01-09 18:00

Hej.

Jeg tilmeldte mine forældre Solo Bredbånd 2048/512 d. 22dec-08. Der kommer
et fint brev med brugernavn, login koder osv.. Der står at jeg vil modtage
yderlige info om oprettelsen senere... Men tre uger senere er der ikke sket
noget. Jeg ringer ind til deres kundeservice og får så afvide at den er
blevet afvist. Efter en masse bøvl, viser det sig så, at det fordi de "ikke
kan finde adressen". Mine forældre overtog huset for over et år siden, hvor
det inden var delt i to. 1.sal var lejet ud og ejeren boede i stue etagen.
Så damen i telefonen mente det måske var det som var problemet.

Nå, men jeg var jo så smart, at få hende i telefonen til at oprette en ny
tilmeldning, for så kunne det jo ikke gå galt...

Jeg har nu modtaget et fint brev igen...Venter nogle dage og ringer så ind
bare lige for en sikkerhedsskyld. Sørme om sagen ikke er afvist igen! Og den
vil først blive behandlet d.24/1-08 siger de. Igen får jeg ikke nogen besked
herom!

Har i oplevet det før? Hvad blev løsningen? For jeg er liiige på nippet til
at bestille et andet sted nu. Men så igen... Selskaberne hiver vel deres
data fra samme sted af, så det næste selskab har vel samme problem også?

--
Klaus G. // Seth-Enoch // SukkerFri
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Peter T.

Dato : 17-01-09 03:10

In article <4970bd18$0$90270$14726298@news.sunsite.dk>,
klaus_godt@hotmail.com says...

> Har i oplevet det før? Hvad blev løsningen?

Jeg har boet på køgevej i taastrup, hvor jeg havde cybercity.
Lejligheden gav jeg videre til en god ven, og hun ville også gerne have
cybercity. I mellemtiden skete der det forunderlige, at vejen skiftede
navn til taastrup hovedgade og SÅ begyndte kaos!
TDCs tekniker kunne simpelthen ikke finde den linie, der gik ind i
lejligheden og efter 3 måneders palaver med teknikere hos både cybercity
og TDC fik hun omsider sin adsl-linie.
Med til historien var det sådan, at hun så kunne få adsl hos TDC. For
det var er åbenbart ingen ben i. ;)

Det var fuldstændig grotesk!

--
Peter T.

Fra : Klaus G.

Dato : 17-01-09 14:15

> [...]
> og TDC fik hun omsider sin adsl-linie.
> Med til historien var det sådan, at hun så kunne få adsl hos TDC. For
Jeg har fået en af mine venner til at prøve at slå det op hos tdc, han
arbejder med IT til dagligt. Han siger også at han ikke kan finde adressen i
databasen. Huset er nr.3 på vejen. Nr1 og 5 kan godt findes. Så det er meget
mystisk. Huset har før haft to lejemål, da 1.sal har været lejet ud. Første
gang jeg bestilte blev det bare til adressen. Anden gang blev det bestilt
til "stuen".

Går jeg ind på fullrate og slår adressen op, så får jeg en rød plet midt i
ingenting. Slår jeg adressen op på telmore i stedet for, så finder den den
helt præcist...

> Det var fuldstændig grotesk!
Enig. Jeg har lige tjekket priserne hos TDC. Og for satan jeg fik et chok.
Koster +1200kr. i oprettelse hvis man vil have telefon med. Og så koster det
350kr om måneden for 2048/512 og tlf abb uden frit forbrug. Det er jo
sindsyge priser de køre med!

Overvejer meget at prøve at oprette hos Telmore nu, da de er de første som
har adressen bare nogenlunde rigtigt.

De gamle besvimer hvis jeg præcentere dem for TDC's priser. Men de er
desværre nok de eneste som kan få det her til at dutte indenfor en
overskueligt tid!

Fra : Jens Jensen

Dato : 17-01-09 15:54

Klaus G. wrote, on 17-01-2009 14:14:
> Overvejer meget at prøve at oprette hos Telmore nu, da de er de første som
> har adressen bare nogenlunde rigtigt.

Jeg er selv lige skiftet fra TDC til Telmore, og ved den lejlighed fandt
jeg ud af, at Telmore har adgang til nogle af TDC's systemer. Telmore er
et søster- eller datterselskab til TDC, og siger selv, at de er reseller
af TDC-forbindelser.