Minerva billeder.??
Fra : Per H

Dato : 15-01-09 00:06

Som ung havede man plakater, f.eks af skibe, man købte til en billig
penge, Vi er tilbage i 70érne, Hed de ikke minerva??
Jeg kunne faktisk godt tænke mig at finde dem igen, til ren nostalgi,
men det er vel næsten umuligt. Jeg har kigget dbd, men uden held.

Kan nogen hjælpe

per

Fra : Tom H Petersen

Dato : 16-01-09 19:11

"Per H" <tramanden@gmail.com> skrev i meddelelsen
> Som ung havede man plakater, f.eks af skibe, man købte til en billig
> penge, Vi er tilbage i 70érne, Hed de ikke minerva??

Jo-da!! Du har ret Minerva reproduktioner

> Jeg kunne faktisk godt tænke mig at finde dem igen, til ren nostalgi,
> men det er vel næsten umuligt. Jeg har kigget dbd, men uden held.
>
> Kan nogen hjælpe

Det kan du selv
http://www.google.dk/search?hl=da&rlz=1T4GGLJ_daDK267DK267&q=minerva+reproduktion&start=10&sa=N
> --
>
> Mvh
>
> per

Mvh
Tom

Fra : Per H

Dato : 16-01-09 19:55

On Fri, 16 Jan 2009 19:11:12 +0100, "Tom H Petersen"
<tom.petersen@nypost.dk> skrev:

>"Per H" <tramanden@gmail.com> skrev i meddelelsen
>
>Jo-da!! Du har ret Minerva reproduktioner

> [...]

Øv det var ikke noget af det..

per

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 16-01-09 19:43

Per H skrev:

> [...]
> Jeg kunne faktisk godt tænke mig at finde dem igen, til ren
> nostalgi, men det er vel næsten umuligt. Jeg har kigget dbd,

Er det ikke dem der hedder "Posterland" i dag?
http://www.posterland.dk/

--
Herluf :·)

Fra : Per H

Dato : 16-01-09 22:13

On Fri, 16 Jan 2009 19:42:30 +0100, "Herluf Holdt, 3140"
<herlufholdtFJERN@privat.dk> skrev:

>Er det ikke dem der hedder "Posterland" i dag?
>http://www.posterland.dk/

det kunne det godt have været, men der var nu ikke lige de billeder
jeg søgte.

må se om de findes brugt, det er sikkert kun mig der har interesse for
det sååå.

per

Fra : Hans Henrik Pedersen

Dato : 07-02-09 02:21

Hvis det er noget fra hippietiden du søger, bør du slå et smut forbi
TømrerClaus' hjemmeside

www.karma.dk

Hilsen

Hans H.

Fra : Per H

Dato : 07-02-09 18:30

On Sat, 7 Feb 2009 02:21:28 +0100, "Hans Henrik Pedersen"
<hhkp@vip.cybercity.dk> skrev:

>Hvis det er noget fra hippietiden du søger, bør du slå et smut forbi
>TømrerClaus' hjemmeside

desværre, der var vist kun musikplakater.

per

Fra : Ivar

Dato : 22-02-09 15:58

Per H skrev:

> Som ung havede man plakater, f.eks af skibe, man købte til en billig
> penge, Vi er tilbage i 70érne, Hed de ikke minerva??

Er det noget med et lay-out som disse med skibe og fly?
http://www.allposters.com/-sp/Ship-Merchant-Sailing-Ships-Posters_i348312_.htm

Ivar Magnusson

Fra : Henrik V Blunck

Dato : 27-03-09 14:22

Den 15.01.2009 kl. 00:05 skrev Per H <tramanden@gmail.com>:
> [...]
> Jeg kunne faktisk godt tænke mig at finde dem igen, til ren nostalgi,
> men det er vel næsten umuligt. Jeg har kigget dbd, men uden held.

Jeg har faktisk et par oliemalerier af skibe til salg på DBA.

http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=59358997
http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=59359223

De står udbudt på DBA til samlet 1.200,- men en tusse kunne godt give en
hurtig handel hvis du var interesseret.

Henrik Blunck - Dianalund - http://xr.com/henrik
E-bog om Bannerreklamer - http://www.seferim.com/banner
E-bog "Tjen penge online" - http://www.blunck.dk/tjen-penge-online