Lidt sommerminder :-)
Fra : Ladyinred

Dato : 16-01-09 13:10

Vi bor i vores kolonihave om sommeren og det nyder de 3 små, jeg har lagt
lidt billeder op i albummet fra sidste sommer.
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_index.php?selected_folder=1564

En rigtig god weekend til alle.

Mange hilsner
Birgit

Fra : Allan L

Dato : 16-01-09 14:07

Sikke nogle skønne katte...
De ses tydeligt at de trives..

Mvh.

Allan L

Fra : Ladyinred

Dato : 16-01-09 14:22

> Sikke nogle skønne katte...
> De ses tydeligt at de trives..
>
> Mvh.
>
> Allan L

Tak skal du ha'
Du er også omgivet af en skøn flok mivser har jeg været inde og lure

Mange hilsner
Birgit

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 16-01-09 14:12

"Ladyinred" <Ladyiinred@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Vi bor i vores kolonihave om sommeren og det nyder de 3 små, jeg har lagt
> lidt billeder op i albummet fra sidste sommer.
> [...]

Hej Birgit

det er nogle skønne katte, du har. Jeg kan se, at Sesse er en Hellig Birma,
men er i tvivl om drengene er maine cooner eller norske skovkatte.

Har du kattegård til dem i kolonihaven, eller er haven hegnet ind, så de kan
færdes overalt i den ?

mvh Anelise

Fra : Ladyinred

Dato : 16-01-09 14:28

> [...]
>
> Har du kattegård til dem i kolonihaven, eller er haven hegnet ind, så de

Hej Anelise.

Tak for ros til mine mivser
Ja Sesse er Hellig Birma og drengene er norske skovkatte.
Hele baghaven har vi hegnet ind så de kan løbe frit

Mange hilsner
Birgit