Vores kan også :-)
Fra : Ladyinred

Dato : 15-01-09 15:55

Hej...

Jeg har mest siddet på sidelinjen og kigget med så nu synes jeg også I skal
se vores 3 mislinger
Vi bor i Roskilde sammen med vores 3 mivser.
Fredo og Micro som er lidt over 2 år, de er brødre. Og Sessepigen som er 1½
år.
Jeg har prøvet at oprette et album med et par billeder så nu håber jeg det
fungerer

http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_index.php?selected_folder=1564

Mange hilsner
Birgit

Fra : ager

Dato : 16-01-09 10:02

"Ladyinred" <Ladyiinred@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> 1½ år.
> Jeg har prøvet at oprette et album med et par billeder så nu håber jeg det

jamen det fungerer da!, og sikke smukke katte du har!

Mvh. Marie

Fra : Ladyinred

Dato : 16-01-09 10:46

> jamen det fungerer da!, og sikke smukke katte du har!
>
> Mvh. Marie

Tusind tak Marie, og tak for rosen til 'banditterne'
Mange hilsner
Birgit

Fra : Stig Johansen

Dato : 16-01-09 11:05

"Ladyinred" <Ladyiinred@gmail.com> wrote in message
> Hej...
>
> Jeg har mest siddet på sidelinjen og kigget med så nu synes jeg også I
skal
> se vores 3 mislinger

Hvorfor måtte vi ikke se dem før?

> Jeg har prøvet at oprette et album med et par billeder så nu håber jeg det
> [...]

Herfra fungerer det ganske fint, og jeg synes det er nogle 'guldbilleder' af
dine smukkemisser :)

--
Med venlig hilsen/Best regards
Stig Johansen

Fra : Ladyinred

Dato : 16-01-09 12:29

> [...]
> r=1564
>
> Herfra fungerer det ganske fint, og jeg synes det er nogle 'guldbilleder'

Det lyder godt det fungerer
Tusind tak for rosen, den skal du ha' retur til jeres guldklump Twix, han
ligner vores tidligere kat som vi havde glæde af i 11 år.
Vi havde også en sort/hvid misser, han blev 19 år

Han er skøn jeres Twix

Mange hilsner
Birgit

Fra : Tove Krieger

Dato : 16-01-09 14:11

In news:496f4e19$1$56771$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Ladyinred <Ladyiinred@gmail.com> typed:
> [...]
> er 1½ år.
> Jeg har prøvet at oprette et album med et par billeder så nu håber

Gode billeder og nogle rigtig dejlige og smukke krammemisser.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Ladyinred