Noget at glæde sig til ?
Fra : Hagar

Dato : 15-01-09 03:26

Så er der en liste om forventede nye spil for i år.
http://www.pcworld.dk/blogs/Gamepro/1657?a=rss&i=0

Hagar

Fra : Martin

Dato : 15-01-09 06:02

Hagar wrote:
> Så er der en liste om forventede nye spil for i år.
> http://www.pcworld.dk/blogs/Gamepro/1657?a=rss&i=0
>
> Hagar

Lord of the Rings: Conquest
er udkommet :)

Anyways, de spil jeg glæder mig til er

Anno 1404
Battlefield Heroes
Blood Bowl
Colin McRae: Dirt 2
Delta Force: Angel Falls
Diablo III
Mafia II
Microsoft Train Simulator 2
Saw: The Videogame (bliver det som filmene... scary!)
Starcraft II (tror bare ikk det bliver 09)
Tropico 3
Wolfenstein (bliver SÅ stort... håber jeg)

6000,- AV! - hvor kan man låne penge? :)

Fra : Hagar

Dato : 15-01-09 12:10

> [...]
> Tropico 3
> Wolfenstein (bliver SÅ stort... håber jeg)
>
> 6000,- AV! - hvor kan man låne penge? :)

Jeg forstår dig ikke med Dirt 2, jeg har 1'eren, og det er da godt nok noget
skod, så det gider jeg ikke.

Min ønskeliste ville så se sådan her ud.

Battlefield Heroes
Company of Heroes (bare for at give ww2 spil endnu en chance)
Delta Force: Angel Falls
Fuel TBA
Wanted: Weapons of Fate
World in Conflict: Soviet Assault

Hagar

Fra : Martin

Dato : 15-01-09 17:14

Hagar wrote:
> Jeg forstår dig ikke med Dirt 2, jeg har 1'eren, og det er da godt nok noget
> skod, så det gider jeg ikke.

Tjaaa, vær sin smag :)
Hvis du kører på sværeste niveau, så finder man lynhurtigt ud af at man
bliver nød til at køre som i en rigtig rally bil - dvs. fx speedbrake i
svingene for ellers mister man simpelthen for meget tid.

Anyways, jeg var nu også mest til Colin McRae 04, skræmmende svært på
begynder niveau, og bare at gennemføre testen i Subaruen tog mig en
evighed :)

Fra : Brian Lund

Dato : 15-01-09 19:44

12 spil kan vel næppe koste 6000 kr? Det er 500 per styk!
Så meget har jeg da aldrig givet for et spil endnu, selv ikke COD 4
specialedition kostede ikke ret meget over 400 og den købte jeg kort efter
udgivelsen, mente jeg måtte slippe ni-hundrede-og-noget for 2 inkl porto...

> Min ønskeliste ville så se sådan her ud.
>
> Battlefield Heroes
> Company of Heroes (bare for at give ww2 spil endnu en chance)
> [...]

Jeg ønsker mig bare Battlefield Bad Company til PC..!
Heroes ser lidt for "latterligt" ud for mig, men hvem ved det kan da godt
være det er noget alligevel...
Jeg er alvorligt bange for at samtlige af de andre spil som kommer i år ikke
kan fange mig i mere end et par dage, men hvem ved. Ok hvis de kan lave det
nye deltaforce i ånden på de to første så er jeg solgt!

Det eneste der sådan set fanger min interrese ellers er Diablo 3 og
Starcraft 2, men de kommer sikkert ikke i år nogen af dem! :(

Jeg synes at der førhen var flere fede spilreleases hvert år, efterhånden er
der ikke ret mange af de nye spil jeg gidder spille... Det kan selvfølgeligt
også være mig der bare er blevet mere kræsen? :)
Det kan også ses på de spil jeg spiller, bortset fra GTA 4 som jeg lige har
fået til jul er det nyeste spil jeg spiller Battlefield 2... En runde C&C 3
kan da også forekomme til LAN, men det er oftere at vi spiller Generals/Zero
Hour, Warcraft 3 eller Empire earth (1'eren)... Ja eller endda Red alert
aftermath (også 1'eren ;))!!

Brian

Fra : Bufferzz

Dato : 15-01-09 14:03

> Diablo III
> Mafia II
> Microsoft Train Simulator 2
> Saw: The Videogame (bliver det som filmene... scary!)
> Starcraft II (tror bare ikk det bliver 09)

Diablo kommer helt sikkert ikke i 2009.. måske 2010-2011

Til gengæld kommer StarCraft II i 2009.
De er næsten klar til at starte en beta med flere brugere.
Både af SC2 og Battle.net 2.0 - Så regn med det :)

Af de spil der er på listen ser jeg mest frem til:
Bioshock 2
StarCraft 2

Fra : Martin

Dato : 15-01-09 17:06

Bufferzz wrote:
> Diablo kommer helt sikkert ikke i 2009.. måske 2010-2011
>
> Til gengæld kommer StarCraft II i 2009.
> De er næsten klar til at starte en beta med flere brugere.
> Både af SC2 og Battle.net 2.0 - Så regn med det :)

Ja selvfølgelig, viste jeg jo egentlig også godt - man bytter så hurtigt
om på det :)