Office 2000 Prof. under Vista?
Fra : Jesper Wind

Dato : 15-01-09 19:22

Vil nogen venligst fortælle mig om Office 2000 professional kan køre
problemfrit under Vista Home Premium.

På forhånd tak!

Mvh./Jesper

Fra : Harald Staff

Dato : 16-01-09 13:19

Hei Jesper

Det skal gå fint.
(Denne maskinen har Vista og kjører endog Excel 5.0a, fra 1993

HTH. Beste hilsen Harald

Fra : Jesper Wind

Dato : 16-01-09 14:17

1000 tak for det positive svar, Harald! Det var en lettelse at høre.....

Mvh./Jesper