flash galleri
Fra : Søren

Dato : 15-01-09 18:26

Hej..

Er der nogen der ved hvor man kan hente noget der ligner det som er på denne
side `

http://www.arskilte.dk/Skilte/Gallery/Skilte.html

Har prøvet denne, men der er en reklame i venstre hjørne jeg ikke kan
fjerne..

http://flash-gallery.com/art-flash-gallery/demo/

Mvh Søren

Fra : Dr.Xerox

Dato : 15-01-09 23:22

"Søren" <s.thomsen@mail.dk> skrev i en meddelelse news:496f71bc$0$15884$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
>
> http://www.arskilte.dk/Skilte/Gallery/Skilte.html
>
> Har prøvet denne, men der er en reklame i venstre hjørne jeg ikke kan fjerne..

Hej Søren

Kan du bruge denne? den er fra http://flash-gallery.com/art-flash-gallery/demo/

Flash SlideShow

You can use the following link to retrieve your file:

http://www.sendspace.com/file/v5lt0w

MVH

Fra : Søren Thomsen

Dato : 16-01-09 11:35

"Dr.Xerox" <xerox@dr.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> http://flash-gallery.com/art-flash-gallery/demo/
>
> Flash SlideShow
>
> You can use the following link to retrieve your file:

Hej..

Ja den er rigtig fin.. der er bare et tekst logo oppe i højre hjørne, som
jeg gerne ville være foruden !

Søren

Fra : Dr.Xerox

Dato : 16-01-09 12:16

"Søren Thomsen" <st@vrm.dk> skrev i en meddelelse news:497062b2$0$15874$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

Klip

> Hej..
>
> Ja den er rigtig fin.. der er bare et tekst logo oppe i højre hjørne, som jeg gerne ville være foruden !
>
> Søren

Hej Søren.

Ja det er jeg klar over, og det kan ikke umiddelbart fjernes fra den SWF-file,
derfor lavede jeg en ny SWF-file til dig uden logo, du kan nu selv bestemme
hvilke billeder du vil bruge i den SlideShow, de skal bare have størrelsen 849x565
og selvfølgelig samme navn, fx. 1.jpg - 2.jpg osv. og ligge i samme mappe som SWF-filen

God fornøjelse.

Mvh. Poul

Fra : Søren

Dato : 16-01-09 12:52

"Dr.Xerox" <xerox@dr.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> 849x565
> og selvfølgelig samme navn, fx. 1.jpg - 2.jpg osv. og ligge i samme mappe

Hej Poul..

Ups.. så jeg slet ikke..
Mange tak

Kanman ikke ændre de 849x565 til andet, hvis der er behob for det ?

Mvh Søren

Fra : Dr.Xerox

Dato : 16-01-09 15:37

"Søren" <s.thomsen@mail.dk> skrev i en meddelelse news:497074f5$0$15884$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Hej Poul..
>
> Ups.. så jeg slet ikke..
> Mange tak
>
> Kanman ikke ændre de 849x565 til andet, hvis der er behob for det ?
>
> Mvh Søren

Hej Søren.

Jo det kan du godt, du kan jo prøve dig frem, og se hvad du bedst kan bruge.
Du ved at tastkombinationen Ctrl og F giver dig fuld skærm i flash, og igen Ctrl og F for at vende tilbage.

Mvh Poul

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 19-02-09 21:04

"Søren" <s.thomsen@mail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> http://www.arskilte.dk/Skilte/Gallery/Skilte.html
>
> Har prøvet denne, men der er en reklame i venstre hjørne jeg ikke kan

Det er kun i demoversionen der er reklame, når du køber den, så er der ikke
reklame med.

--
MVH Thomas
http://www.sjovevarer.dk - er du også vild med gadgets?