Super service og hurtig levering
Fra : mike c

Dato : 15-01-09 13:23

Jeg fik anbefalet DanskNet af nogen venner som selv har Dansk net idag
og jeg har været kunde i DanskNet i ca. 3 mdr. og har indtil videre
været superglade for dem. Fik leveret Internet og ip telefoni 6 dage
efter min bestilling (iøvrigt super billigt Internet og telefoni) og
har været lige til og problem frit hele vejen igennem. Jeg fik sms´er
med løbene information i leverings processen, så jeg hele tingen var
opdateret.

Jeg har dog læst en del dårlige omtaler om Dansk net på forskellige
forums osv. Jeg forhørte mig og sprugte ind til om de selv kendte
noget til den dårlige omtale og de anerkendte da også at der har
opstået nogen problemer undervejs, men at de er løst og da de ikke er
underbemandet længere (som åbenbart har været det primære problem) og
har lært af sine fejl. Iøvrigt har jeg opserveret at der findes forums
der omtaler TDC ,Fullrate, Cybercity og alle de andre Internet udbyder
super dårligt, med den ene skræk historie efter den anden.

Jeg kan godt anbefale DanskNet til alle er ønsker Internet og
telefoni. Jeg ringer gratis til fastnet for kun 39 kr. om mdr. og mit
Internet har været stabilt og til lav pris. Indtil videre har jeg maks
siddet 1-5 min i kø hos DanskNet og det synes jeg er ok og rimeligt.
Mvh. Mike

Fra : Hans Mouridsen

Dato : 16-01-09 10:50

On 15/01/09 21.23, in article
3bec4c4c-e3d6-4536-92f0-11ed1f35c808@x16g2000prn.googlegroups.com, "mike c"
<mickpc@ofir.dk> wrote:

> [...]
> Internet har været stabilt og til lav pris. Indtil videre har jeg maks
> siddet 1-5 min i kø hos DanskNet og det synes jeg er ok og rimeligt.

LOL er du ansat hos DanskNet, eller har du fået bestikkelse for at komme med
sådan en udtaelse? Men det en god humor....:D

Fra : skibber

Dato : 17-01-09 13:23

On 16-01-2009 10:50:09, Hans Mouridsen wrote:

> [...]
>

> LOL er du ansat hos DanskNet, eller har du fået bestikkelse for at komme
> med sådan en udtaelse? Men det en god humor....:D

Grin bare men det ser ud til at der er nogle der er tilfredse.

/skibber

Fra : Jens Jensen

Dato : 16-01-09 11:50

mike c wrote, on 15-01-2009 21:23:
> Iøvrigt har jeg opserveret at der findes forums
> der omtaler TDC ,Fullrate, Cybercity og alle de andre Internet udbyder
> super dårligt, med den ene skræk historie efter den anden.

Vil gerne have nogle links.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 16-01-09 06:35

On 16 Jan., 10:50, Hans Mouridsen <h...@FJERNMIGpc.dk> wrote:

> LOL er du ansat hos DanskNet, eller har du fået bestikkelse for at komme med
> sådan en udtaelse? Men det en god humor....:Df

Tjaa jeg har da haft samme oplevelse... Læs tråden "dansknet
oprettelse" jeg er ej heller ansat i Dansknet.

Fra : Rico Secada

Dato : 28-01-09 05:12

On Thu, 15 Jan 2009 12:23:28 -0800 (PST)
mike c <mickpc@ofir.dk> wrote:

> [...]
> Internet har været stabilt og til lav pris. Indtil videre har jeg maks
> siddet 1-5 min i kø hos DanskNet og det synes jeg er ok og rimeligt.

Hej "Mike".

Det er grimt, rigtigt grimt at oprette den slags indlæg, når man selv
arbejder i virksomheden. Jo, jeg ved godt, hvem du er!

Råd til ALLE ansatte i DanskNet: Hvis I virkeligt vil gøre noget, der
skal hjælpe virksomhedens ry, så ret op på Jeres elendige kundeservice,
giv folk en god behandling, få Jeres udstyr opgraderet (det har I jo
været bagud med i mere end godt 2 år nu) og lad være med at spilde tiden
med at oprette falske indlæg, der - når alt kommer til alt - bare gør
det hele endnu mere elendigt!

Rico.

Fra : Ukendt

Dato : 28-01-09 20:35

Rico Secada wrote:

| Hej "Mike".
|
| Det er grimt, rigtigt grimt at oprette den slags indlæg, når man selv
| arbejder i virksomheden. Jo, jeg ved godt, hvem du er!

Hvis dette udsagn står til troende, så har de da lige skudt sig selv noget
så læsterligt i foden

Mvh Ebbe

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 28-01-09 20:47

"Ebbe (7000)" skriver:

> Hvis dette udsagn står til troende, så har de da lige skudt sig selv noget
> så læsterligt i foden

Igen....

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 29-01-09 17:23

"Klaus D. Mikkelsen" skrev i en meddelelse
> Igen....

Ja - det er ikke første gang - og nok heller ikke sidste

Jan