WoW - flytte PC
Fra : J W Nielsen

Dato : 13-01-09 14:03

Hej...
Vi (min søn) har for tiden WoW installeret på min PC, da hans egen ikke var
kraftig nok (tror det kneb med grafikkortet).
Nu han han imidlertid fået en kraftigere PC - og så ville jeg egentlig gerne
ha ham ud af kontoret
Hvordan flytter man WoW fra en PC til en anden???

Mvh Jørgen

Fra : Bufferzz

Dato : 13-01-09 15:07

Nu spiller jeg heldigvis ikke WoW selv
men kan man ikke bare installere det på den nye og så logge ind ?

Fra : Peter Larsen

Dato : 13-01-09 16:45

"Bufferzz" <no.sp@m.2.mee> wrote in message
> Nu spiller jeg heldigvis ikke WoW selv
> men kan man ikke bare installere det på den nye og så logge ind ?

Heldigvis er det meget lettere. Du tager simpelthen bare og flytter den
folder som i har
installeret spillet i, over på din søns computer. Hvad muligheder i har for
dette ved du nok
bedst selv.

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 13-01-09 16:53

Peter Larsen wrote:

> Heldigvis er det meget lettere. Du tager simpelthen bare og flytter den
> folder som i har

Det var også mit bud og det er netop blevet konfirmeret af en
WoW-spiller i min omgangskreds.

Hurra for Blizzard. De forstår at lave spil

Jesper Poulsen

Fra : J W Nielsen

Dato : 13-01-09 20:14

"Peter Larsen" <spak@spak.dk.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> folder som i har
> installeret spillet i, over på din søns computer. Hvad muligheder i har

Takker for svar...
Mener du virkelig, at det skulle være så nemt.
Så vidt jeg kan se, ligger der en mappe WoW i roden af mi C-drev... Kan jeg
virkelig bare flytte den?
Hmmm, vi prøver...

Mvh Jørgen

Fra : Peter T.

Dato : 13-01-09 22:02

In article <496ce7e2$0$56790$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
jorgen@fjern5nielsen.dk says...

> Så vidt jeg kan se, ligger der en mappe WoW i roden af mi C-drev... Kan jeg
> virkelig bare flytte den?

Jep. Jeg har flyttet min wow-installation mellem 4 pcere takket være en
8 GB usb-satan. Det er blot at kopiere hele wow-mappen. Bortset fra
evt. skærmopløsning, er der intet der skal justeres. Alle addons,
indstillinger og andet kopieres med.

--
Peter T.

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 13-01-09 16:46

J W Nielsen wrote:

> Hvordan flytter man WoW fra en PC til en anden???

Prøv at kopiere det over LAN. Det kan man med Diablo II (et ældre
Blizzard-spil).

Jesper Poulsen

Fra : J W Nielsen

Dato : 13-01-09 20:48

Tusind mange tak for hjælpen...
Det virkede sgu... har aldrig set noget så nemt. Det skulle da lige være i
PC'ens barndom med dos og hele svineriet...
Havde ellers set i ånden, at vi skulle installere og opdatere den halve
nat...

Mvh Jørgen

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 13-01-09 22:02

J W Nielsen wrote:

> Det virkede sgu... har aldrig set noget så nemt. Det skulle da lige være i

Jeg har min Diablo II Lord of Destruction (et Blizzard-spil) liggende på
en DVD, lige til at kopiere ind på den PC hvor det skal bruges.
Karaktererne ligger på en USB-fætter. En DVD med spillet, LoD-CD'en for
at kunne spille det og så karaktererne.

Jesper Poulsen

Fra : ASKF

Dato : 19-01-09 00:42

Jesper Poulsen ytrede sig i
<496d0142$0$56782$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk> med dette:

> [...]
>en DVD, lige til at kopiere ind på den PC hvor det skal bruges.
>Karaktererne ligger på en USB-fætter. En DVD med spillet, LoD-CD'en for

Blizzard har udgivet en no-cd patch til D2 LoD, installationen kommer
dog til at fylde lidt mere, da man lige skal kopiere *.mpq filen ind i
installationsfolderen også.
--
Allan Stig Kiilerich Frederiksen
-Myron Tribus

Fra : Frandsen

Dato : 26-01-09 15:11

"J W Nielsen" <jorgen@fjern5nielsen.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> PC'ens barndom med dos og hele svineriet...
> Havde ellers set i ånden, at vi skulle installere og opdatere den halve

Jeg har endda flyttet WoW fra en Windows XP til en Vista 64bit. Blev nødt
til at køre en repair og den downloadede selv noget vista64 specifikt og så
kørte det bare.