Olivers petfood
Fra : Allan G

Dato : 12-01-09 15:33

Hold da op hvor der var hurtig levering her idag
Kl 10 idag bestilte jeg over nettet, og lige her kl 1530 dukkede foderet
op. Det kan vist ikke gøres meget hurtigerer

Mvh Allan

Fra : ager

Dato : 12-01-09 15:48

"Allan G" <Allan_roskilde@hotmailfjern.com> skrev i meddelelsen
> Hold da op hvor der var hurtig levering her idag
> Kl 10 idag bestilte jeg over nettet, og lige her kl 1530 dukkede foderet
> op. Det kan vist ikke gøres meget hurtigerer

Det er det man kalder fastfood.. (-;

Mvh. Marie

Fra : Allan G

Dato : 12-01-09 15:55

"ager" <big@city.dk> skrev i meddelelsen

> "Allan G" <Allan_roskilde@hotmailfjern.com> skrev i meddelelsen
>>

> Det er det man kalder fastfood.. (-;
>
> Mvh. Marie

Hehe ja jeg er stadigvæk lidt rystet
Jeg kunne se det blev bragt af deres egen vogn, så de må tjene for meget,
hehe
Ja før i tiden er det blevet leveret med fragtmand.

Nå godt fodder og det er kun dejligt at det er nemt at få. Og nu åbenbart
hurtigt

Mvh Allan

Fra : Hans Christian Vang

Dato : 15-01-09 20:28

"Allan G" <Allan_roskilde@hotmailfjern.com> skrev i meddelelsen

> Nå godt fodder og det er kun dejligt at det er nemt at få. Og nu åbenbart
> hurtigt
>
> Mvh Allan

Hmm, mine to gutter vil hverken røre eller æde det. Går i en stor bue
udenom.

HC

Fra : Allan G

Dato : 15-01-09 21:56

"Hans Christian Vang" <hcvang@vangcreative.dk> skrev i meddelelsen

> "Allan G" <Allan_roskilde@hotmailfjern.com> skrev i meddelelsen

> Hmm, mine to gutter vil hverken røre eller æde det. Går i en stor bue
> udenom.
>
> HC

Hehe er det ikke dejligt som der er forskel på katte ?
Det er nu også kun en trediedel af deres tørfodder, 2 stk kat skal jo have 3
madskåle at vælge immellem når det drejer sig om tørfodder ad libitum

Mvh Allan

Fra : Allan G

Dato : 12-01-09 15:51

> [...]
> Kl 10 idag bestilte jeg over nettet, og lige her kl 1530 dukkede foderet
> op. Det kan vist ikke gøres meget hurtigerer

Nå nu må man ikke lyve har jeg lært.
Så jeg kan se jeg fik min kvitering på mail kl 0854
Men det er nu stadigvæk hurtig betjening over nettet.

Mvh Allan

Fra : Stig Johansen

Dato : 12-01-09 16:36

Allan G wrote:

> Det kan vist ikke gøres meget hurtigerer

Hehe - kl. 8 sendte jeg konen i brugsen efter sej-filet'er, da Twix var
sulten, og kl. ca. 8:30 var de kogt og klar til servering

Stig Johansen

Fra : Allan G

Dato : 12-01-09 16:55

"Stig Johansen" <wopr.dk@gmaill.com> skrev i meddelelsen

> Hehe - kl. 8 sendte jeg konen i brugsen efter sej-filet'er, da Twix var
> sulten, og kl. ca. 8:30 var de kogt og klar til servering

> [...]

Vær du kun glad for at hun ikke har forbeholdt sig op til 2 hverdages
leveringstid

Mvh Allan

Fra : Stig Johansen

Dato : 12-01-09 21:00

Allan G wrote:

> "Stig Johansen" <wopr.dk@gmaill.com> skrev i meddelelsen

> Vær du kun glad for at hun ikke har forbeholdt sig op til 2 hverdages
> leveringstid

Det kunne godt være vi skulle lave lidt længere leveringstid :)
Jeg kom lige til at veje 'bassemanden' - 6,4Kg i dag, 6,3Kg den 30.12 hmm..

Stig Johansen